src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Tjuvlyssna på Dark Funerals nya platta...

 

Den 18:e Nov så släpper äntligen Dark Funeral sin nya platta vid namn Angelus Exuro pro Eternus, men redan nu kan man tjuvlyssna på dom nya låtarna.
Du får njuta av dom i 90 Sek.

Man kan redan nu förhandboka sitt exemplar på t.ex. CDON
Skivan kommer att släppas i två varianter.
En vanlig och en med en 55-minuters DVD som innehåller osläppt material så som t.ex. gruppens 15 års jubelium på Peace and love-festivalen.

Låt listan:
1: The End Of Human Race
2: The Birth Of The Vampiir
3: Stigmata
4: My Funeral
5: Angelus Exuro pro Eternus
6: Demons of Five
7: Declaration of Hate
8: In My Dreams
9: My Latex Queen

Vill du också lyssna på låtarna så kan du göra det här via Reverbnation.

Efter jag lyssnade på detta så vet jag redan nu att jag inte kommer bli besviken på denna platta, så gör som jag och boka ditt exemplar redan nu.

Cheers!!


 

Kommentarer
Postat av: Heyli

TACK! :)



säg en bra låt med dark funeral som du tror jag skulle gilla, så ska jag lyssna på den, jag har som vanligt ingen koll på band :p

2009-11-13 @ 23:13:54
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn