src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

A Past And Future Secret...

Jag känner att jag behöver bli aktiverad av er läsare!
Så min fråga blir:
Vad vill ni se mer av ?
Vad vill ni se mindre av ?
Vad gillar du mest ?
Vad gillar du minst ?

Jag behöver kort och gott lite enkla förslag och idéer att gå efter, så överös mej nu!

Igår var en bra dag, AF Mötet gick bra och jag vet nu att jag tydligen får vänta lite till ang. jobbet, känns lagom kul när man är "Restless and wild" men det finns inget att göra åt det.

Snackade också med min polare om han skulle med eller inte på Helloween festen.
Han sa då att han hade glömt bort en annan grej som han skulle på vilket innebär att han då så klart inte kunde.
Jag tog det snabba beslutet att jag går ändå, det får bära eller brista liksom "I won´t back down".
Senare fick jag också reda på att Micke tydligen ändrat sej också och ska gå, det blir nog en lätt förfest här hemma på "La Castle Grimgoth".

Ketchup effekten är på väg känner jag vilket innebär att jag sakta vaknar till liv och börjar bli mer och mer taggad för helgen.
Kevin kommer förövrigt åka till hans farfar och vara där, han ska vara vampyr och gå omkring och skrämmas.
Får nog sätta på han kläderna och sminka upp han själv igen sen när han är här och knäppa lite kort, jag vet ju hur Farfar och dom är med att ta kort så jag får dokumentera själv.


Sweden Rock Festival 2004
 
    


Dagens Musiktips: Pink Cream 69
Det här en underbar grupp som jag har lyssnat på rätt länge nu.
Att dessutom fått sett dom live var absolut inte fel, trotts att det var lite folk och typ mitt på dagen.
Massor av härliga låtar och album har dom så klart, det är i princip bara välja och vraka.
Kolla in dom direkt är mina ord till dej.
Album att kolla in: Pink Cream 69, One Size Fits All, Games People Play, Change, Food for Thought, Electrified, Sonic Dynamite, Mixery, Endangered, Thunderdome och In10sity.
En av deras underbara låtar. (Du får nog höja lite då det är lite dålig kvalitet)
(Undrar om den handlar om Mad Max filmerna?)

Pink Cream 69 - Thunderdome




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

låter awsome med den där halloweenfesten!

2009-10-29 @ 13:35:56
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: ja det första är från bibeln :)

2009-10-29 @ 13:39:41
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Clementina

Koko, som den bildälskande person jag är så vill jag se mer bilder som hör till texten. Det tycker jag är kul.

2009-10-29 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn