src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Be With You Awhile...

Igår så tog jag många beslut och alla vart bra känns det som så här med facit i handen.
Jag bestämnde mej för att Kevin skulle vara hos mej så jag talade in ett medelande att vi skulle komma en timma tidigare än vanligt och i morse när jag lämnade honom så var det inga problem.
Jag satt upp och tittade på tv och såg att "Vem kan slå Filip och Fredrik" börjat för säsongen.
Kollade på det, efter det så sa dom att man kunde spela poker.
Det lät som en bra ide.

Det var en total prispott på 1000$ och gratis anmälning, allt detta på min pokerklient som jag använder, dvs. Pokerstars (Spela på världens största pokersida - PokerStars.com.).
Det gick bra kan jag säga men mer kommer det i ett annat inlägg, jag slutade hur som helst att spela runt 04:00 och klockan var ställt på 07:00, spännande va?

När jag väl kom in i sängen så vakna Kevin till lite och ville sova i min säng vilket han fick, innan vi släckte så talade jag om att jag nyss hade lagt mej och spelat poker, han sa då att han ville ju vara med ju, sen frågade han om han var med (intert, du vet vad han menar), förklarade att han inte var det vad jag trodde.

Klockan pep och vi gick upp utan problem, efter lämning på dagis så begav jag mej till AF mötet, där var det ett företag som skulle presentera sej och det var inom lageryrket, efter det var det en snabb intervju med alla så nu är det bara hoppas på att jag är en av dom som får jobbet, det är väl 50/50.
Nää, vänta nu... 10/90 eller 30/70 att jag får jobbet.

Jag är ovanligt pigg vilket kanske visar på vilken bra kille jag är trotts min kanske lite instabila dygnsrytm.

Dagens Musiktips: D.A.D
Denna danska dunder grupp är ju hur bra som helt och väldigt kul att se live.
Det är sån "good feeling" musik så man kan inget annat än att stå där och le.
Spexiga är det ingen tvekan om att dom är heller.
Underbara är ordet så kolla in dom fall du missat dom.
Album att kolla in: Call Of The Wild, D.A.D. Draws A Circle, No Fuel Left For The Pilgrims, Riskin' It All, Helpyourselfish, Simpatico, Everything Glows, Soft Dogs, Scare Yourself och Monster Philosophy.
Den här stämmer rätt bra på mej just nu.

D.A.D. - Sleeping My Day Away




Cheers!


Kommentarer
Postat av: simone

SV: Vad nice! Tack ;)

2009-10-19 @ 11:35:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Håller tummarna för jobbet :)

2009-10-19 @ 15:30:35
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn