src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Dehumanizing Process...

"If the sun refused to shine, I would still be loving you.
If the mountains should crumble to the sea, there would still be you and me"


Äntligen vann jag en plats som "Dagens Blogg", att ens Emmelist valde ut mej är så klart en stor ära!
Sen att vinna är helt underbart!
Så nu har jag blivit länkad från hennes underbara blogg, och det har resulterat i massor med besök!

Inget skulle så klart varit möjligt utan era röster.
Helt underbart att se rösterna och dom små kommentarerna.
Tack! : Sanibo, Micke, Clementina, Renée, Zolyra, Heyli, Jessica, Linda, Rockabetty, Rikki och Bastardo
(Hoppas jag inte glömde någon nu bara) Tack!


"And so today, my world it smiles, your hand in mine, we walk the miles,
Thanks to you it will be done, for you to me are the only one."


 
Följ med på min spännande resa i bloggens och hårdrockens värld.
På detta sätt kommer du inte heller missa någonting!

Jag har massor av saker jag skulle vilja berätta för er idag, med en stor risk att det blir rörigt.
Så försök att hänga med nu.

Igår åkte Kevin till sin Farfar så jag vart alldeles ensam, trist och tomt vart det så klart när jag inte har min lilla solstråle här.
Så vad jag aktiverade mej med vart ganska själviska saker så som: sitta för länge vid datan, äta och kolla en film, spela lite på datorn för att sedan avsluta natten (dagen) klockan 04:00 somnades framför tv´n. Life is great?

AF Mötet som jag var på om ni nu minns det var så där om jag ska vara ärlig, är så trött på intetsägande möten, idag ringde "min coach" och sa att ett företag kommer vara på plats och presentera sej inom kort så det är bara att gå dit och hoppas på det bästa.
För er som är arbetslösa kan jag rekommendera en sida som jag tycker stämmer rätt bra så vet ni ju också vad jag snackar om. Arbetsförnedringen.

Planerna bloggmässigt är rätt många eller jag har en del coola och lite udda grejor som jag ska försöka lyfta fram åt er så det är bara att följa med.

Dagens Musiktips: Helstar
Med härlig 80-tals feeling så rockar denna härliga grupp på.
För detta är grymt bra och väcker lite härliga känslor i kroppen och man vill bara sjunga med och headbanga.
Med ett släpp 2008 så tycker jag absolut att det borde vara dags för killarna att gå in i studion och leverera ett nytt album.
Det är enligt mej bara att välja och vraka med denna grupp och deras låtar.
Album att kolla in: Burning Star, Remnants of War, A Distant Thunder, Nosferatu, Multiples of Black, Twas The Night of a Helish Xmas, The James Rivera Legacy, Sins of the Past och The King of Hell.
En låt från den nyare skivan då.

Helstar - Tormentor




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: yonna

GRYYYM BLOGG!!!

2009-10-16 @ 12:49:26
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Grattis grattis :D



Jag tror att det gick bra på provet, kändes som det :)

2009-10-16 @ 13:02:16
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mycket för gratulationerna! :)

2009-10-16 @ 13:31:32
URL: http://eewest.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Grattis Grimgoth! Själv har jag helt missat röstningen - sorry! (Var på annan ort ett par dagar och lät datorn vara hemma.) Men du klarade det ju galant med alla andra schyssta bloggkompisar - coolt!

2009-10-16 @ 13:47:26
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Renée

Grattis till vinsten och tack för länken :D



sv:mm, känns helt underbart att ÄNTLIGEN ha nånstans att bo!!

2009-10-16 @ 13:53:20
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Michalw

Grattis :)



sv: Sorry att göra dig besviken, men det var igår de spelade, kostade 300 spänn.

2009-10-16 @ 14:47:27
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Rebecca

den covern var jäkligt bra! :D

2009-10-16 @ 16:54:50
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: ja det hoppas jag då fan ;)

2009-10-16 @ 17:14:34
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: anake

GRATTIS =)men va synd att du missade Mustasch konserten. De spelade här i lördags....jävlar va bra det var ;)

2009-10-16 @ 17:43:29
Postat av: Heyli

SÅ kul att du vann! grattis!! :D

2009-10-16 @ 22:36:00
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Clementina

AF är och kommer alltid vara ett ångest och tråkställe. Jag är glad att jag slipper ha kontakt med det. Bränn ned eländet.

2009-10-17 @ 09:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn