src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Gaping Grave Awaits...

Så då har man lämnat Kevin på dagis, igår vart det massor och mys så klart.
Jag gjorde pannkaka och hade glass och sylt till, det var verkligen länge sedan vi åt det så det var rätt nice.
På vägen till dagis så hade vi våra härliga samtal som vi brukar ha, mycket frågor blir det också.
Som t.ex. vissa folk går över gatan fast det är rött och vi står där och väntar på grönt.
Aldrig kommit på nått bra svar utan bara :-"För dom inte förstår bättre", är nog mitt bästa svar.

Hur som helst var jag otroligt låg igår antar att det var energin som inte hittat tillbaka efter helgen som vanligt.
Men efter lite frukost och vila lär det bli lite bättre.

Kevin och jag har inga speciella planer idag utan vi får se vad vi hittar på, kanske det blir en liten sväng ut på gården och trotsa höstkylan?

Måste säga att det är kul att det ramla in lite kommentarer om mitt inlägg "From Classic To Metal" också, var lite orolig där nästan att ingen skulle uppmärksamma det hela.

Dagens Musiktips: Lars Demian
Tar en snabb paus från hårdrocken för att lyfta fram en man som är helt enkelt grym, detta är progg skulle jag vilja kalla det.
Texterna är fullkomligt klockrena i sin träffsäkerhet, alla kan nog relatera till dom flesta av hans låtar?.
Självklart är musiken bra också, förutsatt att man gillar lite lugnare progg låtar.
Har du missat denna man så föreslår jag att du kollar upp han direkt.
(Han har nyligen släppt en ny EP vid namn "Att inte vara Pär Gezzle" också)
Album att kolla in: Pank, Lycka till, Favoriter i dur & moll, Man får vara glad att man inte är död, Elvis & Jesus & Jag, Lars Demians sista frestelse, Sjung hej allihopa, Ännu mera jag - Lars Demians bästa, Välkommen hit och Att inte vara Pär Gezzle.
En av dessa låtar som man känner igen sej i, den låter annorlunda på album.

Lars Demian - Alkohol (Live)




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv, Gamla nyheter för vissa, nya för andra :)

2009-10-13 @ 10:27:23
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Leia

roligt att du tycker det! :D

2009-10-13 @ 12:50:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: inte klippt mig än.. det kommer när jag får tummen ur att boka tid :D

2009-10-13 @ 14:18:53
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Leena

Bra att lära barnen om "röd gubbe"...

Fast vi vuxna får gå mot röd gubbe, bara vi inte hindrar trafiken :)

2009-10-13 @ 15:34:31
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: sofia

oh, bra ju! :D



sv: ja dom är grymma! :D

2009-10-13 @ 17:38:26
URL: http://escalators.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn