src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Home Again...

"Back in black
I hit the sack
I've been too long I'm glad to be back [I bet you know I'm...]
"

Nu är ni säkert jätte nyfikna på vad jag har haft för mej?
Då ska jag inte hålla er på sträck bänken längre faktiskt.

Det är så att jag varit i vår vackra huvudstad Stockholm och hälsat på "Farbror Peter".
Det har varit helt underbart som det är jämnt.
Inte ett kort lyckades jag tyvärr knäppa trotts att digitalkameran var med i vanlig ordning.

Hur som helst så började kvällen med att vi käkade pizza och snacka skit.

 

Sedan var det dags att gå på ölen och börja dricka sej in i bra form.

 

Självklart spelade vi poker och hade det skojigt ända in på små timmarna.

 

Sen gjorde vi så resten av helgen också.
Var sugen på att kolla in "The Zombie Walk" och stå där med en skylt till Den Lekande Människan så han skulle hitta mej, men det var så knasig tid så det vart tyvärr inte av.

Men nu är man hemma i sin gamla vardag igen, och jag ska snart sätta mej vid tv´n för att äta två Billys Beef Bearnaise.

 

Som sagt så har det varit en underbar helg, Nu soffan med sällskapet Billy och Spendrups :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Inga fler bilder.....va? Va är detta? Skärpning.

Den här "Farbror Peter"....det låter lite mysko.....jag får liksom konstiga bilder framför mig vad detta kan vara för en typ. Jag vill inte vidareutveckla det.

:)

2009-10-11 @ 20:47:06
Postat av: [lisa bjernhagen]

Åh fyfan, pizza hade suttit bra nu!

2009-10-11 @ 22:14:11
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: ja absolut :D måste ha blandat ihop dessa med något annat band på metaltown, annars hade jag ju gillat dem redan då.

2009-10-12 @ 10:00:21
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: SANIBO

men underbart ;)

2009-10-12 @ 17:27:27
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn