src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

In Distortion We Trust...

"Cast your eyes into the crystal
Deep inside the mystery
Is that a vision of a lonely man
I fear it looks a lot like me
"

Idag började min och Kevins dag med att vi hade försovit oss lite, tur att han vaknade och ville titta hur mycket klockan var, jag försökte med :- "Men vi går upp när den piper".
Sen började jag fundera och tittade på klockan och upptäckte som sagt att vi var lite sena.
Ibland är det bra att lyssna på dom små.

Det är en sån här härlig dag idag också, det är lagom kallt ute och vädret är ganska soligt, jag är laddad till 1000 och humöret är på topp.
Ska på AF möte så det kanske förändras, humöret alltså, men det tror jag inte för jag är laddad och jag har vässat både klor och tänder, nu jävlar ska vi fixa detta!
(Och hör sen)

I kväll tror jag att jag ska ta en riktig mys och kram kväll med Kevin och bara gosa och kanske se lite film med han.
Funderar på att ta någon ny som vi inte sett, ska kolla över vad jag har här hemma.

Vi växlar upp lite och tar lite tung härlig musik i bloggen också...
Sånt behövs det med.

Dagens Musiktips: Hatesphere 
Dessa danska killar dom kan dom, fan vad det går undan och vilken tyngd sen, det är som att få ett knytnävsslag i magen ungefär.
Jag bara älskar det.
När man sedan får läsa att ett nytt album finns ute och att dom säger "Long time, no death... Europe 2010" - tour taking place in January and February 2010." Får mej att hoppas på att kanske få se dom.
Helt klart värda att slänga ett öga och öra på!!
Album att kolla in: Hatesphere, Bloodred Hatred, Something Old, Something New, Something Borrowed and Something Black, Ballet of the Brute, The Killing, The Sickness Within, Serpent Smiles and Killer Eyes och To the Nines.
Nu till en av mina absoluta favorit låtar. (lyssna introt)

Hatesphere - 500 Dead People

"I will move heaven and hell and every thing in between to get to you, you won´t be save anyway if I was mad at you, not even you can stop me if you don´t kill me, so next time you see me, I will kill you" - Richard Kuklinski aka The Iceman.


Cheers!!


Kommentarer
Postat av: zolyra

Ohh Hatesphere, gött!

Mysigt det låter med filmkvällen :)

2009-10-14 @ 15:26:14
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Simone

Intressant blogg, tycker om den :)

2009-10-15 @ 14:18:13
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn