src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Malleus Maleficarum...

Kul med ytligare en uppskattad Film Special, ska idag försöka ta tag i resten av det jag utlovat er.
Det som är kvar nu är: Återuppta "mina samlingar", En helt ny grej som ni inte sett på bloggen tidigare och En special djupdykning inom lite musik.

Det kommer säkert att bli den ordningen också, ska bara fota det sista för samlingarna.
Hittills har jag fotat en del (dock vart det lite suddigt) men det är svårt att fota grejorna ibland, speciellt med blixt och med utan så blir det lätt suddigt. jaja..

Ska nog KANSKE redan idag slänga upp samlings prylarna.
Behöver en bra titel på inlägget bara, kommer du på någon???

Igår hade jag besök här och det var väldigt trevligt, vi snacka sönder en film och umgicks.
När jag vart ensam så vart jag lite rastlös, försökte med det mesta.
Spela lite poker... först en stor turné och den en Double or nothing.
Och jag blir så irriterad på mej själv när jag spelar hur bra som helst för att mot slutet spela som en idiot som är både blind och hjärndöd.

Efter det var det lite tv men det fungerade inte heller så då satte jag mej vid datorn för att damma av Medal Of Honor, men klockan var rätt mycket då så det var inte långvarigt.
Idag blir det mer spel eller film? (beslutsångest)
Ska äta nått först känner jag här.

Dagens Musiktips: Black Ingvars (Last FM)
Dom här är ju bara så grymt roliga, dom kör covers på: schlagers, barnsånger, popsånger och dansbands sånger.
Allt i hårdrockstappning.
Underbart att sjunga med till tycker jag för man kan ju dom flesta låtarna redan.
Även bra att sätta på och lyssna på för dina barn så dom får nått dom känner igen och sedan att det är hårdrockstappning gör det ju bara enklare att slå in dom på den väg du vill att dom ska gå.
Glöm inte tonårsrevolten bara.
Sugen på svängig musik och ett gott skratt?
Vad väntar du på då? kolla in denna grupp!!
Album att kolla in: Earcandy Six, Earcandy Five, Sjung Och Var Glad Med Black-Ingvars, Schlager Metal, Heaven Metal, Kids Superhits, The Very Best of dansbands hårdrock och Sjung Och Var Glad Med Black-Ingvars 2.
Jag vill vara som du...
Black Ingvars - Apans Sång




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Leena

Japp, det stämmer!

Det var inte Jämtin som slog första slaget, såg även själva matchen när det där hände.

Jämtin gick av och vart påhoppad, det såg och visste nog de flesta redan då...

Tragiskt, tragiskt...

2009-10-06 @ 13:30:14
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: ClaudiaAmanda

Jag känner mig inte vacker.. men du ger mig en vacker känsla. Tack <3

2009-10-06 @ 13:51:20
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Tror knappast att det hade med avundsjuka att göra, det var bara ett försök till, vad jag tror han ansåg det som, tillrättavisande. Integritetskränkande. Men tack!



Angående TH så är tvillingarna frontmän. Det är de som gör musiken och som startade allt. De började skriva musik när de var 7 år. Varför undrar du?

2009-10-06 @ 14:58:55
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: jag har också för mig att han snusar general.. men jag är inte säker :)

2009-10-06 @ 15:09:14
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Okej. Men jo, det är många som irriterar sig på att de andra två inte syns lika mycket, men de har själva sagt att de vill ha det så, så. :P Har du börjar kolla upp dem, eller hur visste du allt detta?

2009-10-06 @ 15:18:47
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Jaha du. ;)

2009-10-06 @ 15:25:39
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Vill du ha en sån så får du nog laga den själv hehe. Bara att ta 2 stora Pepperoni-pizzor och massa köttfärs mellan, det är i stort sett det "Widowmaker" består av hehe

2009-10-06 @ 16:35:57
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn