src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Order Of The Parasite...

Igår verkar det blivit lite missförstånd när jag skrev mitt inlägg.
Efter som ganska nyligen tre bloggar som jag följer ganska nyligen gått ut och sagt att dom ska "ta en paus" eller blogga mindre så ville jag få fram att jag förstår dom.
Efter som jag bloggar själv har jag upplevt det dom ger som anledningar.
Och det är en tuff värld där ute med allt från 1000-2000 nya bloggar som skapas dagligen.
Statistiken kommer och går precis som kommentarerna, lika så prenumeranterna på Bloglovin.
That´s life...
Men det ska eller kommer nog inte hindra mej, för som jag sa igår: "Hur som helst så kommer inte jag lägga ner min blogg än på ett tag. Har för viktiga grejor jag vill berätta om för er först!!"

Tack för er uppmärksamhet för "Chicks Of Metal", vart som jag misstänkte uppdelat i två läger.
"Lovers and Haters". Underbart med alla kommentarer var det så klart.
Tack!

Idag Torsdag är jag splittrad, vet inte riktigt vad jag ska göra, vet dock att jag snart ska ringa ett samtal för att styra upp helgen som börjar i morgon.
Ska bli både skönt och roligt.

R.I.P Michael "Mike" Alexander - 22 Juni 1977 - 5 Oktober 2009 R.I.P 
(Bassist i Evile)

Dagens Musiktips: Cradle Of Filth
Jag var hur frälst som helst i denna grupp en gång i tiden.
Sen en dag fick jag se ett live klipp och upptäckte att sångaren lät fruktansvärt dålig och klarade inte av nått av det han gör på albumen, där dog dom lite för mej.
Sen släppte dom skivan "Midian" (2000), den kom dom med nöd och näppe undan med tycker jag.
Sedan dess har jag faktiskt inte tittat tillbaka på dom, så jag undrar om dom gjort nått bra sedan dess?
Jag är skeptisk.
Gillar du melodiös black metal så kan du alltid kolla in skivorna fram till "Midian", resten kollas in på egen risk.
Album att kolla in: The Principle of Evil Made Flesh, Dusk... and Her Embrace, Cruelty and the Beast, Midian, Damnation and a Day, Nymphetamine, Thornography och Godspeed on the Devil's Thunder.
Nu till en av mina favoriter.

Cradle of Filth - A Gothic Romance (Red Roses For The Devil's Whore)




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Missförstånd kan ju vara jobbigt. Men jag hänger inte riktigt med på vad som hänt, jaja.

Då väntar jag med spänning på dina viktiga grejer du vill berätta :)

Tjoflöjt från Gbg

2009-10-08 @ 10:48:26
Postat av: M i c k a

okej (: det har jag inte sett. men trevligt ^^,

2009-10-08 @ 11:10:02
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: ClaudiaAmanda

Photoshop och fantasi :)

2009-10-08 @ 11:31:48
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/
Postat av: ClaudiaAmanda

Jag är världens sämsta lärare :(



Njaa, vi får se. Just nu kändes det bara som om det vart för mycket..

2009-10-08 @ 11:43:56
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

A Gothic Romance - skön titel!

Alltid lika kul att se vad du har i samlingarna!

Härligt att du inte har några planer på att lägga ner bloggandet :D

2009-10-08 @ 14:32:13
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Sheriilyn

svar: Nej (tyvärr). Gillar verkligen deras butik.

2009-10-08 @ 14:55:23
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: SANIBO

cradle of filth är grymma!

2009-10-08 @ 17:17:46
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Fredrika

dusk & her embrace är deras bästa album och det visar exakt hur bandet BORDE låta.

Danis röst är otrolig, hans poesi är underbar och musiken är grym.

blandningen mellan orkestrar, körer och black metal är amazing.

Dani har låtit bra live enda fram till slutet på 90'talet, nu är han ganska sliten...

kolla denna, inspelad '97. där är han väldigt bra.

http://www.youtube.com/watch?v=UN4z2LS2MKA

2009-10-08 @ 18:52:01
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn