src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Astral Doors Nya Platta...

Astral Doors släpper en ny platta i början av nästa år och det ska bli mycket spännande tycker jag.
Den kommer heta "Requiem Of Time" och kommer att släppas via Metalville.

Släppet kommer att ske den 15 Jan. i Europa och den 16 i Nord Amerika.

"Requiem Of Time" är en blandning av klassisk hårdrock, precis som på debuten "Of The Son And The Father".
Även lite modernare metal har dom blandat in som på den föregående skivan "New Revelation".
Enligt dom själva ska det vara dom bästa låtarna som dom någonsin skrivit och det låter ju mycket lovande.

 

Visst kommer detta album bli intressant?


Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Heyli

jag tycker de verkar skitpraktiskt jag med spotify, så jag kan lyssna på andras listor! blir lätt så att länkar man till youtube så orkar jag bara klicka på en av låtarna, i spotify lär det ju spelas alla eftersom :)



du hade ju iofs helt rätt i att jag inte hört dem, har alltid tyckt att namnet låter fult, därför har jag inte brytt mig om att försöka lyssna ens :p fast jag har aldrig kommenterat nåt om dem så de va nog en misstolkning, trots att den vart rätt ändå haha

2009-09-09 @ 11:48:16
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: anake

Aaaahhh den plattan ser jag fram emot :)

2009-09-09 @ 20:16:58
Postat av: Anonym

Åh det gör det? fan vad nice! Då ska färger och sånt styras upp imorgon. Sov gott vännen :D

2009-09-09 @ 23:07:21
Postat av: ClaudiaAmanda

Men åh vad störande att mitt namn försvann, men du ser och vet nog att det var jag ;D

2009-09-09 @ 23:08:04
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/
Postat av: Clementina

Aj, va sent det blev nu. Mycket att läsa av allt möjligt minsann.

Nu gonatt.

2009-09-09 @ 23:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn