src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Breakin' The Chainz...

Nu undrar du säkert hur min helg sett ut?
Lugna ner dej lite så får du snart veta.

Fredagen var härlig men lite lustig för den vart inte som planerat.
Jag visste redan om besöket jag skulle få, det är då en tjej som jag känner eller snarare känner till.
Vi bor tok nära varandra men endå så är det nu första gången vi ses som vi gjorde då.

Precis när hon är på väg utanför min gata så ringer det på min dörr, jag undrar så klart vem det kan vara?
Det visar sej att det är min galna granne som vill komma på besök och så klart får han det, strax efter det så kommer även hon in.

Kvällen flyter på och vi blir ensamma hon och jag.

Vi har väldens diskussioner och det visar sej att hon kan musiken minst lika mycket som jag och jag blir som i eld och låger.
Efter ett tag är det rätt sent så det är väl lika bra att vi sitter där hon och jag, nedsläckt rum, mitt svarta stearin ljus som enda ljus källa.
Det var nice.
Och jag minns än idag låten "Uriah Heep - Lady In Black".

Men efter att tag så måste hon tyvärr lämna min sida men jag slår på min laptop då och spelar lite poker på nätet.


Lördagen då?
Här får ni hålla i er för blir det åka av!
Jag har redan planerat in att jag skulle ut till Motorgårn för medlemsfesten för The Crash!

Hur jag skulle ta mej dit visste jag inte då.
Efter som klockan är mycket så öppnar jag min första öl och sätter grunden för kvällen (13-14 på dagen).
Inser att jag måste äta vilket löser sej hos Isabella, när jag ska ut och hämta pizzan så stöter jag på galna grannen och undrar då så klart va han ska göra?
Det visar sej att han ska dricka öl också.
Så jag hamnar med honom, vi hinner med x antal öl till och skit snack sen tar vi en resa till gröna skylten för han måste ha mera proviant.

Vi sitter där och kastar sten på varandra ett tag till fast denna gång hemma hos mej.
Han överger mej och jag sitter kvar ensam, ringer lite samtal och hamnar i en diskussion med en gammal vän till mej och det var skönt för då fick jag lätta mitt tunga hjärta också.
Hon vet vad jag talar om och förstår mej.

Tiden går och jag inser att jag måste åka till motorgårn (17-18 på kvällen).
Sätter mej på spårvagnen och inser efter rådhuset att det är en trea jag sitter på, det betyder att jag får lite längre väg att gå.
Men det gick bra endå för på Lindövägen strax efter lidhl och nära pressbyrån börjar jag tröttna.
Lyfter min mobil och ska beställa taxi.

Som sänkt från ovan så kommer en raggarbil och åker förbi mej, den stannar, backar och personerna frågar sen om jag ska till Motorgårn, jag svarar ja och då säger dom : "bra, hoppa in så får du åka med"

Jag blir så chockad så jag vet inte vart jag ska ta vägen, väl inne i bilen så måste jag bara fråga dom : "Hur fan visste ni att jag skulle dit??" "Syns det att jag var så desperat efter skjuts eller?"

Självklart så var det inget av det som hade avgjort utan jag bara såg ut som en Hårdrockare sen la dom i hop ett och ett.

Väl där så möts man av mängder av bekanta ansikten och så klart vart det massa hälsande och minglande och snackande.
Banden stämde upp och då var det front line som gäller!
I med öronpropparna också.
(Annars sussar det för mycket i mitt huvud dagen efter)

Sarea spelade först tror jag, man fick deras singel också (Om man stog där framme och var snabb när dom dela ut den från scenen). Jag fick den signerad av tre medlemmar också lite senare.

Nästa band och lite mer minglande så står man där frontline igen, ska sätta i mina öronproppar men upptäcker då att klantarslet själv har tappat dom.
Mina fina öronproppar som hängt med mej sedan Sweden Rock 2003 och dom var as bra.
Men som jag insåg också kanske det är dags för ett par nya.
Är det någon som vet var man kan köpa nya BRA öronproppar???

Hur som helst så flyter kvällen på med snack och mingel, efter ett tag så börjar mer och mer folk försvinna och jag inser att det kanske är dags för mej med.
Så jag lyckas hitta en skjuts hem vilket var väldigt skönt.

Nu tänkte jag bjuda på FYRA kort från kvällen.

Bild ett: The life saver
Bild två: Insuper den fina atmosfären
Bild tre: Hur fick jag en fläta?
Bild fyra: Vad gjorde du igår?


    

Nu ska jag lägga upp lite mer kort på ett annat ställe.
Sen ska jag sätta/lägga mej i soffan och fortsätta leva in min bubbla.
(Det känns så just nu i och med att öronpropparna tappades)

Och hänger du inte med i denna berättelse så gör det inget, det är knappt så jag gör det fast jag var där.

Är det någon som är på att se Rockstar kan du ju ringa annars skjuter jag upp den filmen till bättre tillfälle.

"And i want you to tell the world all about
The day of the rock-rock-rock-rocker
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Schyssta bilder alltså. Raggarbilen var snygg, den hade jag också velat åka i. Bild nummer 3 var intressant, flätor och oskyldig blick, är det något du kör med ofta? :)

2009-09-13 @ 10:46:43
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Jo den var nice att åka i som sagt.

Flätor och oskyldig blick är minst lika vanligt som "Vart var du igår" blicken på bild 4.



Eller inte???



2009-09-13 @ 10:48:44
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Aha....:D

2009-09-13 @ 11:10:50
Postat av: Heyli

de låter som en bra helg de där! :)



hehe ja google är bra, men att fråga på bloggen är bättre! funkar varenda gång ;) tack för svaret!

2009-09-13 @ 11:11:01
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Michalw

Apoteket har bra öronproppar :)

2009-09-13 @ 12:04:44
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: I dunno?

2009-09-13 @ 15:21:27
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Riktigt snygg fläta och grym pose på tredje bilden ;)

2009-09-14 @ 20:13:50
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn