src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dont Let Me Be Misunderstood...

Ni kanske inte visste det men jag följer en blogg skriven av ClaudiaAmanda och hon har nyligen färgat sitt hår och då fick jag tanken direkt att hon liknade Hallon/Lakrits Skalle, det är en mycket seg och god godis.
Kanske precis som hon är.
Jag skrev en kommentar till henne om detta och då fick jag en länk av henne som tack.

  
Visst är det likt?
Gå nu in på hennes blogg och beröm henne så kanske hon tänker om, det är så att hon planerar att blogga mindre vilket jag tycker vore synd.
Medans ni endå är igång så går ni också in på Mickes blogg och övertalar han att inte lägga av också.
Fattar inte varför bra bloggare med bra bloggar ska lägga ner för???
(Samtidigt som jag förstår dom så klart)

I går fick jag en ide, jag skulle idag laga köttfärssås...
Ja, men hallå, det är ju säkert skitsvårt och krångligt...
Ni som känner mej och dessutom följt min blogg minns säkert hur bra det gick när jag skulle göra pannkaka för första gången??
Hittade ett recept som jag tänkte gå efter med vissa förändringar och tillägg.
När jag vaknade i morse och skulle utföra mina vanliga sysslor vid datorn så dog internet.
Så nu är jag inte alls på humör.
Dock behöver jag tips och råd ang. köttfärssåsen.

Ja, jag mår så där om jag ska vara ärlig, men jag har ju underbara Kevin här så det kommer lösa sej fin fint.

Dagens Musiktips: Sham 69
Vi tar ett snabbt hopp tillbaka till punken.
Fast dom kanske inte var så framgångsrika så var dom ändå en stor influens för OI punken både musikaliskt och textmässigt.
Med andra ord har dom lämnat ett stort avtryck efter sej.
Är du inne på punk är denna grupp att rekommendera.
Album att kolla in: Tell Us The Truth, That's Life, The Adventures of the Hersham Boys, The Game, Volunteer, Information Libre, Soapy Water and Mister Marmalade, The A Files, Direct Action: Day 21, Hollywood Hero och Western Culture.
Nu till en prefekt innan man går ut på krogen låt...

Sham 69 - Hurry Up Harry

(Idag behöver jag dina kommentarer mer än någonsin)



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Paprika chili creme fraiche, matgrädde och lite passerade tomater. Massa vitlök och lök också såklart, där har du min, och den är mycket uppskattad av de som har ätit den iaf :) Hoppas du hittar nån bra och lätt höhö. lycka till!

2009-09-29 @ 13:33:14
URL: http://morpheus.devote.se
Postat av: Clementina

Hajj hajj, det där receptet var ju hur enkelt som helst. Klarar jag av det så kan garanterat du. Där det står "grädde" där kan du hälla i creme fraichen istället (obs, en liten burk)....och ja, allt i denna burk. :) Rör om och koka ihop. Vips klart.

Men gör inte som jag brukar göra.....jag sätter en platta på sexan och går därifrån och glömmer genast av vad jag höll på mig. Vakta vid spisen med andra ord.

Tänk vad glad Kevin kommer bli om du bjuder honom på detta, Kram.

2009-09-29 @ 13:38:19
Postat av: Grimgoth

Emilie & Clementina:

Tack för tipsen.

Det kanske inte är så svårt då?

Får se om jag får mer tips under dagen plus ladda för att ta tag i det (i morgon).

Kram

2009-09-29 @ 14:14:21
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Heyli

är du inte heller så haj på att laga mat? :)



haha låten är grym :p och historian är bäst! :)

2009-09-29 @ 14:36:22
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Michalw

Receptet är verkligen så som det ska vara, svinenkelt. Jag har flera olika varianter, men den där är enkel och snabbt gjord.



sv: Jadu, jag har tappat gnistan helt enkelt. Känner lite att det blivit lite väl mycket statestiktänkande, så jag har "glömt" mitt vanliga jag. När det inte gett några resultat har jag mest blivit frustrerad. Så nu trappar jag ner ett tag i alla fall. Nåt inlägg per dag eller varannan lär det iaf bli ett tag framöver.

2009-09-29 @ 15:57:43
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Clementina

Hihi....ja, det är bra att du laddar för detta gigantiska matprojekt ;) det låter om du skall ta itu med värsta portersteken eller nått. Förlåt, men det låter lite kul och ja, jag avskyr ju själv att laga mat som sagt. kram på dej.

2009-09-29 @ 16:37:40
Postat av: Grimgoth

Heyli & Clementina:

Som sagt så är inte matlagning min grej, men jag är ju bra på så mycket annat ?? :D



2009-09-29 @ 16:42:57
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: anake

Hoppas köttfärssåsen blev bra :)

2009-09-29 @ 21:32:14
Postat av: ClaudiaAmanada

Naw, men vafan jag har inte sett inlägget förrän nu. As gulligt, tänk vad man kan hitta på bloggsök. Jag är typ på väg tillbaka men långt ifrån ändå, du får hållas. Drog 2 inlägg idag bara för att, du får komma på besök någon gång och äta en sån där skalle :D <3

2009-10-02 @ 09:59:50
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/
Postat av: bastardo

" If the kids are united, the will never be divided"

2009-10-02 @ 10:14:36
URL: http://bastardo.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

bastardo:

Helt rätt :D

2009-10-02 @ 11:40:43
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

ClaudiaAmanada:

Trodde du skulle se det via Bloglovin.Låter mycket trevligt :D

2009-10-02 @ 11:42:40
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn