src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Funeral Mist - Maranatha...

För er som är inne på black metal ska lyssna nu och lyssna noga.
Du minns säkert lika bra som jag hur guld "Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas" är?

Känslan i musiken, atmosfären och allt annat som den bjuder på!
Det var 1994 den kom... Nu 2009 väkts den till liv och vi får ännu en gång vandra i det istäkta demon landet, denna gång med en annan grupp och skiva...
Jag talar så klart om "Funeral Mist - Maranatha".

Det är fan så bra och man blir som nykär igen, vaknar till liv och finner ytligare en gång styrkan att gå vidare på en vandring genom mörka visioner.

Denna skiva ska du alltså lyssna på i ett mörk rum och kanske bara ha ett svart stearin ljus som enda ljus källa.
Vill du ha lite alkohol i kroppen så kan man ju alltid rekommendera gamla klassikern Absint men visst fungerar det minst lika bra med öl eller sprit.


"Sin and sinner, death and dying,
the many waters must be judged,
flesh as straw as soil and soul,
all chained to the great great whore
"

 
 Funeral Mist - Anathema Maranatha
 




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: åh, jag förstår! Kan tänka mig i alla fall.

Men finns det någon snällare än dig alltså? Tror inte det :) Du måste vara väldigt generös du!

2009-09-12 @ 16:25:38
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

sv; Haha, lite svårt dock om eftersom jag inte har din msnadress :P

2009-09-13 @ 08:40:57
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn