src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Wanna Be A Hippy...

Idag har varit som vilken dag som helst, gå upp, lämna Kevin på dagis, läsa bloggar och kommentera och nu sitter jag själv här och ska blogga om nått av värde.

Har en del uppslag som kommer i "extra inlägg" nu gäller det att fylla detta tomma inlägg med välvalda ord som får dej att fortsätta läsa det jag har att skriva.

Ibland undrar man vart man är på väg och vad framtiden har att erbjuda, ja i alla fall jag gör det.
Haft en knas dröm i natt också, den var rörig men jag minns att den innehöll Lemmy, Mikkey Dee och Motörhead, sen var jag mitt i allt och mådde som en kung.
Växlade sen till nått annat som jag inte riktigt minns nu men det var Jack Daniels jag och massor av tjejer i alla fall.
Sen vaknade jag... Insåg att det var bara en dröm eller ska vi kalla det önsketänkande?

Jag har kvar "Iam the king of the mountain" känslan och står där på toppen och vill vidare, men till vilket pris?
Framför allt till vilket pris har jag hamnat här? här på toppen, ensam, det blåser kallt här uppe och ingen att värma sej med. Kanske jag ska klättra ner och börja om igen? göra allt rätt?
Gjort är gjort tyvärr så jag står kvar här uppe på min topp och spanar ut över vyerna.
Jag vet att ni finns där nere om jag faller... För det tackar jag er.
Varför ska livet vara så komplicerat för?

Dagens Musiktips: Avatar
När man snackar "Göteborgs Döds" så måste man nästan ha med denna rätt nya grupp i diskussionen tycker jag.
Det är bara en av många grupper som är ett bra exampel på detta tycker jag.
Allt finns där som ska finnas.
Trotts att dom inte släppt så många plattor än så har dom redan gjort sej ett namn på "metal scenen" och det är respekt.
Att dom sedan är manga influerade syns t.ex. på deras omslag.
Den 11 November kommer även deras tredje album ut som kommer heta "Avatar".
Tills dess är det bara vänta med stor spänning!
Album att kolla in: Schlacht och Thouhts Of No Tomorrow.
Dags för lite "Schlacht
" (Slakt?)...

Avatar - Schlacht



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Hum.....som sagt, du får komplettera med mer info så jag förstår. Ok? :)

2009-09-17 @ 18:25:57
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Självklart kan jag göra det för din skull.



Infomerar gärna alla andra också bara dom frågar!

2009-09-17 @ 18:35:59
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Michalw

Avatar är bra grejer :) "Göteborgs-döds" uppkom väl tack vare att många av medlemmarna i flera av banden som räknas i den kategorin har lirat med varann nån gång, eller i alla fall varit polare innan något av banden slog igenom. Flera av banden låter relativt lika och flera av killarna kommer dessutom från Billingdal. Har för mig att jag läste det i Mattias och Melkers bok. Sen har det väl bara blivit så att om ett band låter brutalt och dessutom kommer från Göteborg så är det "Göteborgs-döds"..Detta kan ju liknas vid när Grunge blev stort och alla stora band kom från Seattle.

2009-09-17 @ 21:28:00
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Anonym för dagen

Synd bara att sångaren är den mest egocentrerade människan på jorden. Han förstör för de övriga i bandet som står med båda fötterna nere på jorden. När de fortf var ett demoband och knappt hade spelat lite en enda gång lät det alltid "vi var bäst, vi var de enda som var bra, jag är så snygg, jag är så grym, jagjagjag). Live dedikerar han fortfarande låtar till sig själv liksom - och det är inte ett skämt från hans sida.

2009-09-21 @ 16:03:19
Postat av: Grimgoth

Anonym för dagen:

Tack så mycket för "inside" infon.

2009-09-21 @ 18:02:40
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn