src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Nile – Those Whom The Gods Detest...

 

När dödsmetalarna Nile släpper sitt sjätte album så är det klart man blir spänd på vad komma skall...
Den 3 November kommer den släppas via Nuclear Blast och skivan heter då så klart "Those Whom The Gods Detest".

Låtlistan:
01. Kafir!
02. Hittite Dung Incantation
03. Utterances of the Crawling Dead
04. Those Whom the Gods Detest
05. 4th Arra Of Dagon
06. Permitting The Noble Dead To Descend To The Underworld
07. Yezd Desert Ghul Ritual In The Abandoned Towers Of Silence
08. Kem Khefa Kheshef
09. The Eye Of Ra
10. Iskander D’hul Karnon

Kommer du köpa detta album??

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Michalw

Finns många släpp som jag vill ha i höst, Nile kanske jag köper typ i vår, när jag köpt alla andra jag vill ha före :)

2009-09-26 @ 10:56:26
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn