src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Quizz Svaren...

Då var äntligen min första tävling/quizz över.
Har varit en spännande resa måste jag säga och en del kanske ännu mer spännande svar har inkommit.

När jag gjorde frågorna så hittade jag på dom medans jag satt här ungefär, där av dom lite udda bonusfrågorna som där med kanske inte vart dom bästa men som sagt så är det kanske även en tolknings fråga.
Svaren tror jag inte finns här på bloggen för dom heller där av dom lite mer "chans artade" alternativen och hur frågan är ställd.

Men här kommer så svaren:

Fråga 1:
I min första "Coverama" så har jag med massor med snygga omslag, men vad heter Dio´s Maskot?
4. Murray

Förklaring: Det står vid den bilden också.
(Good versus evil was Dio's unrelenting theme, and the band's muscle bound devil mascot, amusingly known as Murray, seemed to be winning) (Källa)

Fråga 2:
Vilket årtal ungefär började jag använda mitt nickname "Grimgoth"?
1. 1997

Förklaring: Vet att jag har tagit upp det i bloggen kanske mer än en gång.
När jag dessutom kollade när jag skapade min mail så kanske man får ett mer exakt svar: Den 21 oktober 1997

Fråga 3:
När jag spelar Poker på nätet spelar jag på vilken Pokerklient?
3. Pokerstars

Förklaring: Inte så klurig kanske med tanke på min reklam på sidan och varje gång jag skriver om mitt Pokerspelande?

Fråga 4:
Avsluta följande text rad: In remembrance of the time when I was free...
2. ... Before the day I was born
Förklaring: Lord Belial -  Path With Endless Horizons, en underbar låt och text.

Fråga5:
Jag är inte bara hårdrockare utan även pappa, vad heter mitt barn?
3. Kevin 
Förklaring: Vet inte hur många gånger jag har nämnt hans namn nu så det borde ni kunna ;)

Fråga 6:
Utan vad har mitt barn svårt att sova?
2. Nalle
Förklaring: Same thing som i Fråga5.

Fråga 7:
Vilken grupp har gjort låten "I Am (I´m Me)" ?
3. Twisted Sister
Förklaring: Underbar text och låt, ett av ledmotiven här på bloggen?

Fråga 8:
Avsluta textraden : Memories...The Invisible Wounds...
2. Pictures that enshrine your throne (gone?).
Förklaring: Satyricon - Mother North, Underbar låt och text.

Fråga 9:
Theatre Of Tragedy har samplat ett stycke i från en av mina favorit filmer, vad heter filmen?
3. The Masque Of The Red Death
Förklaring: Kollar man in min film special så näms det där.

Fråga 10:
Avsluta textraden: I'm the scratching zombie claw...
4. ... In your twilight zone.
Förklaring: Motörhead - Smiling Like A Killer, ännu en underbar låt och text.

Bonusfrågorna:
Har mitt barn varit "med" nere på Sweden Rock Festival?
1. Ja

Vilket år var det?
4. 2004

Förklaring: Som jag sa, kolla på "med", efter som mitt X och jag var där nere när han låg i magen så var han "med", kommer inte ihåg hur långt gången hon var men det räknas i min bok ;)

Så precis som vinnaren skrev i sitt mail "I'm so gonna win this!" så vart det faktiskt så.
Grattis Sanibo!

Motivering: Förutom att du verkar ha grym koll på mej och min blogg så har du en grym koll på vad som händer runt hårdrocken och dess musik.
Stort grattis igen och priset skickas så fort jag får din adress.

Rock on!!

Ni andra ska ha stort tack för att ni tog er både tid och lust för min quizz!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Rosy Red

Hmm, vet inte hur man gör på blogg.se dessvärre men borde väl finnas nån funktion om du går in i instrumentpanelen och kollar inställningar för kommenterar?

2009-09-03 @ 09:31:17
URL: http://rosyredscasa.blogspot.com
Postat av: Grimgoth

inställningar för kommenterar verkar inte finnas, får kolla up pdet där när jag är mer focuserad, tack iaf.

2009-09-03 @ 09:37:00
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Bastardo

Det är den långa banners du lagt in från svensk bloggtrafik som fuckar

2009-09-03 @ 12:06:08
URL: http://bastardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn