src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rock Rock (Till You Drop)...

Enda sedan jag började blogga visste jag att jag skulle ha musiken med i min blogg och det har jag nu haft sedan start, varje dag.
Först som lösa grupper och låtar för att utveckla det till "Dagens Musiktips" som ni alla känner igen.
Självklart har jag fått lite anhängare till bloggen och jag har kläckt många ideer så som "Film Special" och "Coverama".
Börjat med lite "Nyheter" om gruppers släpp och konserter, allt detta för att göra min blogg så intressant som möjligt och det har varit en kul resa måste jag säga.

Ni som stödjer mej betyder massor för mej!
Vet också att det finns mer "Hårdrocks/Metal" bloggar där ute och en del av er läser jag och ni läser min.
Samtal som "Mer rockbloggar vill vi se" "Nu tar vi ner dom rosa bloggarna" osv. osv.
Har vi haft.

"SHOOT 'EM DOWN, SHOOT 'EM DOWN
SHOOT 'EM DOWN TO THE GROUND
"

Dags att gå upp till kamp då mina vänner?
Vecko Revyn - Årets Blogg - Här kan du nominera din favoritbloggare till Årets blogg.
Åhh, nu fånga jag erat intresse minsann, jag har nyss röstat på en rockblogg.
Vill du också göra det? klicka här
Röstar du på min så hör av dej så röstar jag på din, tror också man kan rösta hur många ggr som helst?
Röstar du inte på min så gör det inget, troligtviss är jag i alla fall ganska chanslös mot alla andra bloggar.
Men då har DU/VI/NI försökt eller hur?
Det är det som räknas i min värld!!

"My idea of Heaven is a solid white nightclub with me as a headliner for all eternity, and they *love* me."
(The Exorcist)

Idag mår jag förövrigt bra och har känslan "Iam the king of the moutain" (men vill vidare).

Dagens Musiktips: Mötley Crüe
När jag såg livevideon till "Wild Side" från "Girls,Girls,Girls" turnen (1987) så vart jag kär.
Sedan att Tommy Lee snurrar runt med trummorna till låten måste nog vara det fränaste som hänt, och allt började med att han drömt om att få spela trummor uppochner.
Dom här killarna kan definitivt sin hårdrock och sen att dom vart lite av ett "skandal" band kan man ju så klart läsa mer om i boken "Mötley Crüe - The Dirt".
Ja, det finns fan inte så mycket mer att orda om detta bandet?
Tyvärr tycker jag att dom gått ner sej lite med åren men va fan, testa och leva deras liv som dom gjorde då och se hur skulle skulle känna dej idag?!
Album att kolla in: Too Fast for Love, Shout at the Devil, Theatre of Pain, Girls, Girls, Girls, Dr. Feelgood, Decade of Decadence, Mötley Crüe, Generation Swine, New Tattoo och Saints of Los Angeles.
Nu till ett underbart trumsolo av Mr. Tommy Lee.

 
Mötley Crüe - Tommy Lee - Drum solo
 





Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack :) Jo ghost är också jätte bra och han var grym i den filmen också men det är något speciellt med dirty dancing.

2009-09-16 @ 11:12:16
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Nja, jag är övertygad om att han hunnit om han skrinnat med båda benen och slängt sig raklång efter pucken :)

2009-09-16 @ 15:45:48
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: SANIBO

äntligen lite mötley!



sv: haha verkligen underbart va ;)

2009-09-16 @ 15:57:47
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: anake

Nu har jag röstat minst 10 ggr på din blogg så lycka till :)

2009-09-16 @ 17:49:32
Postat av: Grimgoth

anake: Schöön du är då :D

2009-09-16 @ 18:14:43
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: pelle

hahaha, vad annat kan man vänta från en hårdrocksbloggare? bra där! ;)

2009-09-16 @ 21:37:05
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Heyli

de hjälpte, tack!! smsbiljett känns läskigt, jag har inte sån koll på min mobil och hur den funkar, har lätt för att radera sms utan att tänka på de :p



då spelar de ju egentligen ingen roll vilken klass man åker, kan sitta lite trångt om de är billigt :)

2009-09-16 @ 22:08:46
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: kul att du tycker det :)

2009-09-17 @ 10:02:16
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Mandy

Den som inte älskar Mötley är bara dum! De är grymma. Får la ta och rösta på dig då!

2009-09-22 @ 16:23:03
URL: http://scars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn