src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Shot In The Dark...

Igår funderade jag rätt mycket och gick omkring i mitt vakuum.
Funderade på många olika saker, t.ex. vem uppfann Söndagen? Och Vilken funktion fyller den förutom att vara totalt menlös?
Ingeting att se på tv förens senare på kvällen, vad ska man då göra hela dagen?
Somnade som tur var lite på dagen, jag var ruskigt trött och slö.
Vakna till liv igen framåt kvällen. Var som i dvala visste inte riktigt om jag sov eller var vaken ibland, klockan hade jag ingen aning om vad den var heller.
Så idag när jag vaknade undrade jag lite om det verkligen var Måndag och i så fall vad klockan var.
Men nu vet jag... Hur som helst borde Söndagar göras mer roliga.
För nu är dom grymt värdelösa.

Jag mår faktiskt bra förutom kanske att man är lite seg och förvirrad då, ska nog slänga i mej lite frukost för en gångs  skull, är ju inte ofta jag gör det men idag får det bli så.
Blir nog en riktig slapp dag och det är tur man har en del film man vill se.

Annars blir det nog som sagt bara att försöka slå ihjäl dagen bäst det går.

Dagen Musiktips: Bloodbath
Det här bandet är grymt bra, det är ett litet i hopplock band med olika medlemmar från andra kända band.
Dom formades för första gången runt 1998 och då såg lineupen ut helt annorlunda än mot dagens.
Med andra ord har det varit ganska många som kommit och gått men det har inte hindrat dom från att släppa grymma album och åka på turnéer.
Gillar man dödsmetal så lär man gilla denna underbara grupp.
Album att kolla in: Breeding Death, Resurrection Through Carnage, Nightmares Made Flesh, Unblessing the Purity och The Fathomless Mastery.
Nu till en av deras underbara låtar...

Bloodbath - Hades Rising




Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Michalw

sv: Har något svagt minne av att du hade lagt upp den låten med för inte så länge sen, eller jag kanske såg det nån annan stans :)

2009-09-21 @ 18:23:21
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Clementina

Håller med om söndagar, kan vara så sega dagar. Fredagar är min favoritdag.

Och du vet vad jag har sagt om att äta och inte. Hoppa inte över frukosten :)

2009-09-21 @ 19:06:14
Postat av: Anonym

Menar du att blogga? har bara hållt på sen juni nån gång. Din brukar jag kika in på då o då. kram

2009-09-21 @ 20:58:00
Postat av: Dennis

sv: Man tackar, detsamma må jag säga!

Jo , jag är väldigt inaktiv i bloggvärlden just nu. Uppdaterar bara när jag känner att jag behöver få ur mig något, och det är inte så ofta som det en gång var, känns lite tråkigt, men bloggar för min skull så då uppdaterar jag för min skull!

Kul läsning har du dock så är och kikar in här lite nu och då ;)

2009-09-21 @ 22:09:11
URL: http://denniswesterberg.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Så där ja! Nu har jag lagt in ditt filmtips om fortsättningen till "Om Star Wars Var Svensk". Tack för tipset! =)

2009-09-21 @ 23:44:27
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn