src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Stanna Kvar...

Denna låt är underbar och jag har många minnen till den...


Völund Smed - Stanna Kvar
Text:
Vad gjorde jag för fel
Försök att få mig att förstå
Du gjorde världen hel, varför måste du nu gå?
Tala till mig jag står här bredvid
Gå inte din väg, för än finns det tid

Stanna kvar!
Stanna kvar!

Ge mig en minut, det är allt vad jag begär
Vänta med beslut, vi skall nog klara av det här
Tala till mig, jag står här bredvid
Gå inte din väg för än finns det tid

Stanna kvar!
Stanna kvar!

Alla våra år, som vi har haft ihop
Göms undan utan spår, kan du höra mina rop?
Tala till mig, jag står här bredvid
Gå inte din väg för än finns det tid

Stanna kvar!
Stanna kvar!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin.

2009-09-29 @ 08:00:11
Postat av: Clementina

.....skrev alltså jag, se ovan.

2009-09-29 @ 08:01:37
Postat av: ClaudiaAmanda

OMG! Du är inte den förste som säger så om min hårfärg! HAHA :D



Jag kommer att fortsätta läsa bloggar och så, så snällt att du kommenterade. Det betyder <3

2009-09-29 @ 09:17:17
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/
Postat av: Leena

Hehe, japp 7 år sen vi förlovade oss...

Tiden går så fort...

2009-09-29 @ 11:31:23
URL: http://leenaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn