src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Beautiful People...

Idag är det Onsdag och mitt i veckan eller lill-lördag om man så vill.
Är som vilken dag som helst i veckan.
I går slappade jag hela dagen och senare på kvällen så kollade jag lite mer på "How i met your mother", är inne på andra säsongen nu och sett ungefär hälften.
Det är faktiskt en serie som man kan streck se utan att den blir tråkig, det enda tråkiga är väl när det kommer avsnitt som man redan sett på tv´n.
Barney är den stora favoriten, men dom andra är inte så dumma heller, tillsammans blir dom en skön mix.
Kommit fram till att hon som spelar Robin (Cobie Smulders) är rätt het.

I och med att det är Onsdag idag så är det ju snart helg, det ska bli skönt.
Undrar bara om min övertalnings förmåga har lyckas så jag får besök till helgen så man där med sedan åker ut på "The Crash - Medlemsfest" på Lördagen.
Kanske borde reda ut det? Är ju liksom bara ett samtal i från.
Eller så kan du ju kommentera bloggen så man vet.

Dagens Musiktips: The Kristet Utseende
I humorns tecken vandrar denna grupp med en hel del knasiga låtar och framför allt kanske texter som jag är säker på att ingen förstår sej på.
Allt är väl inte bra skulle jag vilja säga och i lagom dos är dom nog endå bäst.
Är man på en förfest med folk som kan texterna till denna grupp så blir det sjukt roligt med allsång så det är nått att rekommendera.
Några låtar att kolla in: "Bärs som bärs", "Kairos fjollor" och "Transa i Transylvanien".
Dessa är kanon kul och man kan inte sluta sjunga med.
Där lämnar jag er för att ni ska kunna kolla in denna grupp.
Album att kolla in: Sug och fräls, Transa i Transylvanien, Pang på pungen i Portugal, Djävulsvingar över kapellet, Över dimmornas bro till Ankara, Sieg Hallelujah, Inferno Pervers, Under kemiska änglars vingar och Frälsningsprocessens andliga Inferno.
Övasett kön så lär man känna igen sej lite i texten tills den kanske spårar ur, kul låt dock.
 
The Kristet Utseende - Quinna



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

How I met your Mother är klockren serie :) Vi tycker nog lika där, Barney är bäst och Robin är het, i mitt tycke med :)

2009-09-09 @ 15:29:27
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn