src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Fire Still Burns...

Vilken natt jag har haft.
Legat och vridigt och vänt på mej fast jag varit trött och inte kunnat somna.
Lär väl ha fått lite sömn trotts allt men inte alls någon bra sådan.
Undrar vad det är med mej just nu?
Tankarna far omkring som om dom vore tokiga och jag känner mej sliten mellan två världar.
En där jag är trött  och en där jag är pigg.
Och så står man där i gränslandet och vet inte vilken sida man ska välja.

Men jag kommer nog förhoppningsviss inom kort kunna landa och bli normal, det är så att jag denna vecka ska ha Kevin som planen ser ut än så länge.
Då kommer jag inom kort vakna till liv med hans hjälp och bli normal.
Har dessutom varit allt för länge sedan vi sågs så det ska bli skönt att få ha han i min närvaro igen.

Sen finns det lite andra saker jag tänkt ta tag i också men det hinner jag nog också med.
Det är lite samtal som ska ringas, sen ska jag designa lite mer på en sida jag håller på med + lösa alla funktioner där.
Förhoppningsviss är jag på rätt spår där med inom kort.

Dagens Musiktips: Dark Tranquillity
Det här en jävligt bra dödsmetal grupp men endå så har dom gått i vågor för mej, från att lyssna på dom till att inte lyssna på dom, nu har dom vaknat till liv igen hos mej och jag undrar varför jag slutade lyssna på dom?
Att dom är från Göteborg hörs nästan då som har slängar av den så klassiska "Göteborgs Dödsen".
Variationen i både musiken och albumen är härlig, man vet vad man får men endå så lyckas dom överraska lite då och då.
Med andra ord så gillar man dödsmetal så bör man gilla denna grupp också.
Album att kolla in: Skydancer, The Gallery, The Mind's I, Projector, Haven, Damage Done, Character och Fiction.
Nu till av mina favoriter.

Dark Tranquillity - Punish My Heaven



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Som den göteborgare jag är så undrar jag över de "klassiska Göteborgs Dödsen".... vad är detta?

2009-09-14 @ 13:00:55
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Svårt att förklara men det har med soundet/stilen att göra, man bara kan höra på en grupp att dom kommer från Göteborg.(Oftas iaf)

Där av "Göteborgs Dödsen".



Hoppas du vart lite klokare.

2009-09-14 @ 14:57:03
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Jadu, jag önskar jag hade svar på det.

2009-09-14 @ 17:08:42
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: SANIBO

love dark tranquillity!

2009-09-14 @ 18:56:58
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Äsch... "normal" is boring...

:D

2009-09-14 @ 21:55:23
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: [lisa bjernhagen]

Åh, ja dark tranquillity är så jävla bra <3

2009-09-14 @ 21:55:57
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn