src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Beautiful Madness...

"They're coming to take me away, ha-haaa,
They're coming to take me away, ho-ho, hee-hee, ha-haaa.
To the happy home. With trees and flowers and chirping birds and basket
"

 

Ni har väl inte glömt bort min "Crucified Barbara Tävling" va?
Bra för hittills har jag fått in ett par svar så det är fortfarande ganska öppet måste jag säga och ju fler som tävlar ju mer konkurrens blir det ju så klart.

I bland vet jag inte vad som är upp och ner, in eller ut och jag känner mig lite galen, trotts min medvetenhet och vakna tillstånd så känns det som jag går i en lätt dimma och dvala, timmar blir dagar och dagarna blir till månader.
Tiden bara rinner iväg för fort just nu.

Men mitt i allt detta måste jag säga ändå att jag trivs för jag lyckas ändå göra det man ska, pusha och krama ut dom där ansträngningarna som krävs, men ännu är det en bit kvar så klart.

Ett exempel är ju att jag hinner med bloggen som jag ska, vet inte hur ni andra bloggare jobbar men jag brukar samla på mig ett par inlägg som man skriver lite snabbt och sedan sparar dom så man på så sätt kan portionera ut dom i lagom takt.
Där med sparar man en del tid tycker jag då man passar på att sitta den tid det tar för dessa inlägg för att sedan bara publicera dom och sedan återgå till det man gjorde innan.

Nu har jag tomt den listan som finns på just den här bilden men jag har redan idag fyllt på rätt bra så jag klarar mig en tid, sen kommer det säkert komma mer.

Vädret är fortfarande inte så där optimalt som man vill att det ska vara, men det funkar ändå att vara ute på äventyr med Kevin så klart, favoriten är fortfarande cykeln som ska med på alla våra turer och han är en riktig kämpe på den.
Kul att se så klart.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack vännen =)

2010-04-21 @ 13:17:14
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: sara

VARFÖR ÄR INTE ALLAS BLOGGAR SOM DIN?!!! :O Love it!

2010-04-22 @ 12:14:33
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn