src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Crucified Barbara Tävling - Resultat...

 

Först vill jag tacka dom som deltog, ni var inte alls många vilket förvånar mig lite faktiskt.
Men detta här så klart underlättat för mig att lotta vinnaren.
Vi börjar med dom rätta svaren:

1. Crucified Barbara bildades?:
3. 1998

2. Hur många medlemmar har gruppen?:
2. 4

3. Förutom "Killed By Death" har dom även gjort en annan cover med Motörhead, vilken?
2. Please Don't Touch

4. Vad heter tjejerna i bandet?
Mia Coldheart – Sång, Gitarr
Klara Force – Gitarr
Ida Evileye – Bas
Nicki Wicked – Trummor

5. Deras första album heter?:
1. In Distortion We Trust

6. Vad hetter låten som dom ställde upp med i melodifestivalen 2010?
3. Heaven Or Hell

7. Vilket datum spelade dom på Black Horn i Norrköping?
3. 090502

Detta skillde dom tävlande åt:
Emmelist
Fick 6 av 7  
Kan inte godkänna "första albumet dom släppte är disortion of trust" och egentligen borde du få ett halvt avdrag för "090502 spelade dom på black horn i nyköping" - Datumet är rätt men frågan lyder: "Vilket datum spelade dom på Black Horn i Norrköping"

Men det var grymt kul att du ställde upp och sen glömde du tyvärr motivationen till varför just du skulle vinna samt länk + bild. Bättre lycka nästa gång och tack igen.

Rockabetty
Fick 7 av 7

Med motiveringen:
"Jag är svag för sleazerock och älskar brudar som spelar tung musik (vilket är ganska uppenbart då jag själv är en brud som spelar tung musik)! Därför tycker jag att det är rätt "obvious" att jag borde vinna! Jag har velat se brudarna länge och det skulle inte skada att vinna en patch + några andra Crucified Barbara tillbehör för att visa hur mycket jag diggar dom!"

Det var verkligen jätte svårt att gallra bort dig pga. att du glömt länk + bild faktiskt, där med kommer du få ett tröstpris i form av ett Crucified Barbara Klistermärke, jag hoppas det duger annars kan vi kanske komma överens om nått annat?

Vinnaren då??

Maryrotten


Hon fick också 7 av 7 rätt.
Men den första stora skillnaden var detta svar:
6. Vad heter låten som dom ställde upp med i melodifestivalen 2010?
1. Heaven And Hell
2. And Heaven or hell
3. Heven Or Hell
Svar:Inget av altenativen, den heter Heaven or hell.

Trotts att jag kollade igenom svaren massor av gånger så måste jag alltså missat detta.
Dessutom hade hon denna motivering:
"Motivation: För att en Crucified Barbara pin hade sett skitsnyggt ut på en av mina skinnjackor. Patchen på min väska och klistermärket på min gitarr."

Hon bifogade även en länk som jag kollade upp då men ville inte nu av någon anledning så då får man använda denna istället.

Där med är du vinnaren av denna unika Crucified Barbara Tävling.

Stort grattis och priserna skickas så fort jag får adresserna, mailar er snart.
 
Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

Åh, det var ju synd att jag missade det med länkningen :3



Antog att det med bonuspoäng var att det kunde bli större chans att vinna om man gjorde så, men att man inte behövde det. Attans ^^' Bättre lycka nästa gång antar jag?

2010-04-30 @ 19:26:16
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Emmelist

faaaaan! :)

2010-05-06 @ 13:30:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn