src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Ain't No Nice Guy...

"In all the years you spend between your birth and death"

 
 


"When I was young I was the nicest guy I knew
I thought I was the chosen one
"

Ibland när jag vaknar upp så kan jag få för mig att det är så här ibland, men efter en titt i spegeln så kommer jag underfull med att det kanske inte alls är så som är fallet.

"My shine wore off as time wore on
I thought that I was living out the perfect life
"

Men ju mer tiden går så insåg jag att kanske jag ändå var så här som alla sagt till mig att jag bör vara?

"I ain't no nice guy after all"

Sen gick jag där i från och orden ekade i huvudet.

"The reasons blurred, the way unsure
I thought that I was living life the only way
"

Men ändå på vägen så vart jag lite osäker och tittade över axeln längs vägen jag gick, och ännu en gång kom orden tillbaka i mitt huvud.

"I ain't no nice guy after all"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Ja det gör lite ont. Jag har ingen vinylspelare tack och lov, annars hade jag gråtit blod :(



Glad påsk!

2010-04-02 @ 15:52:55
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Nord

sv: jävligt bra ja! Nej det hade jag missat, men såg det nu!! så sant så sant! :)

2010-04-08 @ 13:06:32
URL: http://mikaelnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn