src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Knight And Day...

 

Knight And Day
 är en sån där actionspäckad film som även verkar ha sin lilla humor del i det hela, och det gillar jag.
Att vi sen får se Tom Cruise i rollen som en spion på flykt, en roll vi sett i han förr så tror jag det hela bara kommer att bli bättre.

Cameron Diaz är även med i denna film och handlingen är ju att hon hamnar bredvid en mystisk men ändå charmerande man på en flygresa.
Har hon verkligen nu mött mannen i sitt liv?

Vi bjuds in på en härva av skiftande lojaliteter och flykt undan lönnmördare och vinande kulor, är hennes drömman är en förrädare eller den hon kan lita på?


 
 
   

Premiärdatum: 2010-07-09

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ILoveMandy

Sv: Haha, why not? ;)



Den där filmen lär jag vilja se! Den verkar sådär Cameron Diaz-rolig. Egentligen är jag inget fan av någon av dem, men såna där lönnmördarfilmer är fan alltid mustsee för mig, och den verkar definitivt kul!

2010-04-26 @ 17:59:20
URL: http://scars.se
Postat av: Kaela

najs bloggdesign du har!

2010-04-26 @ 18:18:05
URL: http://kaelas.blogg.se/
Postat av: Last Exit

Va Tom Cruise som spion? Är de nån roll han INTE kan spela? ;)



Sv. Tack du! KUl att du fatta vad jag menade... Jag tappade lite tråden där ett tag nu när jag läste igenom de i "nyktert tillstånd" ;)



Gravölen glömde ja... attans... Precis man får passa på leva nu för sen är man död jävligt länge. Men som sagt de finns inget att göra år döden... han hinner ifatt oavsett!



Ozzy Osbourne And Lita Ford - If I Close My Eyes... mycket bra val!



2010-04-26 @ 21:13:19
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!

Ja det var några veckor för mig med, jag bloggade om filmen, men du va ännu tidigare hehe

Så va tror vi om filmen?? Antingen så e den riktigt lyckad, lr så e det en riktig kalkon =) lr??

2010-06-10 @ 20:16:24
URL: http://mariesmoviezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn