src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Monday Morning Meltdown...

"We melt away and I feel the mud
that once was land for all
the sea of ice that used to be
the home of humanity
"
 

Igår var en bra dag som jag fick en del gjort på, men sen kom kvällen eller om det hände innan är svårt att säga.
Tror jag tappa fotfästet lite, vet inte vad som hände eller varför, känslan är kvar lite i min kropp och jag hoppas den försvinner snart.
Satte mig vid Photoshop för att skapa nått bara för att döda lite tid, och även om det bara var lite random bilder som sattes i hop till en symbios så vart det väl helt okej.

Funderar på att slänga ut den på bloggen här men vi får se, vore kul kanske då jag inte ser någon mening med den eller budskap för den delen, så kanske jag skulle få hjälp av er då?

Idag ska jag försöka sysselsätta mig på bästa sätt för att slå mig ur dessa känslor som jag bär på, gå ut en sväng eller liknande.
Känner för någon film med, men vet inte riktigt vilken.
Sånt löser sig så klart på vägen.

Vilka mer tangenter kan man trycka på för att försöka förmedla någon form av budskap?
Nä, nu tar vi tag i allt.
Låt resan börja.

 Ibland önskar jag hade ett ihåligt träd som jag kunde krypa in i och sitta i, det skulle bli min borg där jag skulle kunna sitta i timmar medan omvärlden bara flyter förbi och jag sitter där skyddad från allt.
Undrar var detta träd finns?

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

I böckerna om James Bond känner Bond också att han ibland behöver ha en egen plats där han kan vara i fred när det stormar runt honom.



Det berättas om en slags stormrum (tror jag det hette). Alltså mer säkra rum mitt inne i hus, inga fönster eller så. Hit tog man sin tillflykt om det blåste för hårt runt omkring.



Bond brukade visualisera ett sånt här rum inom sig. Han blundade, mediterade och förflyttade sig mentalt in in sitt inre stormrum, där han fann lugn.



Svaret på din fråga skulle enligt Bond vara att det ihåliga trädet du söker, finns inom dig. Och jag tror han har rätt :)



2010-04-27 @ 23:01:56
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn