src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

B-Force Kastar Också In Handuken...

 
 Sedan Magnus "Masse" Broberg (Emperor Magus Caligula) meddelade att han hoppar av Dark Funeral så kommer nu ännu en gång ett avhopp.
Denna gång är det bassisten B-Force som står på tur.

Lord Ahriman
 lugnar oss med sina ord:
"De av er som har följt Dark Funeral sedan starten 1993, vet att detta inte är första gången vi genomgår en stor line-up förändring. Och oavsett vad vissa människor har tyckt eller gnällt om, kan ingen förneka det faktum att jag/vi har alltid har lyckats rekrytera nya och fantastiska musiker, gått framåt och nått nya höjder med bandet. Och det finns absolut ingen tvekan om att vi än en gång kommer att lyckas följa samma mönster som tidigare.

B-Force kommenterar sitt beslut att lämna bandet: "Efter sex fantastiska och galna år med Dark Funeral har jag beslutat mig för att lämna bandet. Det är mitt eget beslut att lämna de bästa band/vänner i världen, men jag känner att jag behöver gå vidare i livet och göra något annat i musikväg. Det finns absolut ingen osämja mellan mig och Dark Funeral. Vi är och kommer att förbli mycket goda vänner! Jag vill tacka dem och alla fans jag mött värden över. Ni regerar överallt där jag har spelat med Dark Funeral. Jag tackar er alla! Låt den mörka krafent vara med dig."

Dom meddelar också att dom har redan hittat en ny och helt fantastisk basist, en basist som lever och andas Dark Funeral i dess renaste form.
Och dom kunde inte vara mer hedrade över att ha honom ombord.
De kommer dock att vänta ett tag, tills allting är helt klart med honom, innan de går ut med en officiell presentation, så ha lite tålamod.

Dom har även mottagit massvis med ansökningar om ny sångare.
Bland dem finns ett par mycket intressanta och starka kandidater.
Dock känner vi ingen brådska med att fylla sång positionen, varvid vi kommer att fortsätta söka ytterligare ett tag för att se till att när vi så småningom anställer någon, kommer det att vara en person som fullständigt blåser bort allt i sin väg.

Dom avslutar med att säga:
"Från och med nu och tills vi har hittat och installerat en ny sångare, kommer vi att hålla oss upptagna med att repa samt börja skriva material för en ny fullängdsplatta.
Vara dock förvissad om att så snart som den nya line-upén är komplett, kommer vi att fortsätta att turnera världen över.
"

Om du tror att du har vad som krävs för jobbet, tar vi är fortfarande emot ansökningar. Skicka oss en kort introduktion av dig själv samt några AUDIO/VIDEO filer/länkar av dina sångprestationer till: [email protected]

Ja, att detta är och kommer bli spännande går så klart inte att förneka och jag hoppas och tror verkligen att detta ska fortsätta vara bra då jag alltid ansett att Dark Funeral är en av dom får grupperna man kan köpa en skiva av utan att lyssna på den först och man blir aldrig besviken!

Vad tror och tycker ni om det hela?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Om du får chansen så se Bon Jovi. Dom e grymma!

2010-08-30 @ 19:45:37
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Heyli

ja de är ju olika vad man gillar de där va ju ungefär precis sånt som jag gillar så lär nog inte bli less i första taget jag :)

2010-08-30 @ 19:53:20
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: ztizze

Tittar in och läser ikapp eftersom jag jobbar dygnet runt nuförtiden... du gör ett kompetent jobb broder, keep up the good work ! Horns up.

2010-08-30 @ 20:13:07
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: Jaså, skönt att inte vara ensam... Det är så trist :/ Men jo, på ett eller annat sätt gör det väl oftast det!

2010-08-30 @ 20:40:46
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: SANIBO

alltid jävligt när medlemmar hoppar av banden..

2010-09-01 @ 00:57:58
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn