src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Little Behind...

I Söndags kom jag hem från Stockholm och festligheterna där, kan redan nu avslöja att jag har en del kort på Bullet i Kungsträdgården, samt ett video klipp med lite taskigt ljud som jag tänkte bjuda på.

Självklart kommer kort från Sonisphere upp och berättande om festivalen upp från min sida också, 142 kort vart det totalt där i från, samt Imperial State Electric filmning och 4 kortare klipp på annat.
Tyvärr blev det lite taskigt ljud på Imperial... också men är ni sugna på dessa klipp ändå så är det självklart att jag bjuder på dom med.
Får sätta mig och välja ut det bästa av det bästa så ska vi se vad jag kan bjuda på så klart.

Då Kevin kom till mig i Måndags så får vi se hur mycket tid det blir då jag även halv bråkar med datorn igen, men den som väntar...

Måste också säga att vad kul att så många redan hunnit med att vara med i tävlingen som startades igår, underbart att se att man lyckas knåpa i hop en rolig tävling även om det är ett tag kvar på den.

Sen ska man ju paralellt hinna med att hålla bloggen levande och flytande, ja vi får se vad vi hinner, troligen kanske jag hinner lite Kungsträdgården till morgondagen.

Idag får vi se vad vi ska hitta på men det blir i alla fall ut och röra på sig, ska bli spännande och se när vi ska hämta hans cyckel med, eller om den kommer hit, det är nämligen så att han nu har lärt sig att cyckla utan stödhjul, ska bli skoj och se.
Nalle leveransen får man också se när och hur den kommer att ske, han fick sova utan den i natt och saknar den, stackaren.

Nä nu känner jag mig för stressad för att kunna sitta här i lugn och ro.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Jag vill se foto, NU!

2010-08-10 @ 14:57:24
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Som sagt kommer dom troligen under morgondagen så du får vänta ;)

2010-08-10 @ 16:37:25
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn