src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Symphony Of Life...

 

Kevins och min vardag flyter på här hemma som vanligt och allt fungerar kanon.
Idag är det också dags för fredag och mys, vi diskuterade om detta i går och vi kom fram till att vi bägge ville ha Fredag redan igår, med massor av chips och godis och bara tokmysa.
Idag är det således äntligen dags!

Länge sedan jag tog mig tid att kolla genom vissa delar av min blogg för att komma på insperation om vad som komma skall och planera nya härliga grejor.
Har egentligen inte varit någon panik med saker att skriva om, men ibland vill jag ha det där lilla extra som kanske inte är lika återkommande här i bloggen, och som jag gillar att skriva om.
Kom fram till att det var länge sedan jag körde ett "Specialinlägg", det var faktiskt den 1 Juli sist.

Då jag redan väckt tanken med ett ämne tog jag mig tid igår kväll/natt och sätta mig med en bild för ämnet och skred till verket med skrivandet, som vanligt blir ämnet stort och jag måste försöka skala ner det lite samt lägga upp helheten bra, utan för den skull tappa viktiga händelser/fakta.

Sånna här inlägg brukar ju ta lite längre tid så klart, men jag är på gång i alla fall, så för er som uppskattar mina "Specialinlägg" har nu med andra ord något att se fram i mot.

Sen har jag lite andra planer på inlägg och annat, men en sak i taget... en sak i taget...
Värsta är att det blir lite ketchup effekten när jag har inspiration och vill göra 1000 saker samtidigt.

Nä, nu tänkte jag kolla runt på nätet i min vanliga rutin...
På återseende mina kära läsare.

Sa jag att det var Fredag idag? Kolla in senare för mitt Fredagstema också!
(Det är ta mig fan Fredag idag!!)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: JESSI FOX

hahaa du har så jävla rätt i det!!! vem var den där anonyma? inte var det jag iaf... jag är inte hon som är hon och skickar anonyma kommentarer lixom.



inget att kolla upp om man redan gjort det en gång.. jag lovar, det blir inte bättre än så!

2010-08-27 @ 11:16:42
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn