src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Love At First Bite...

 

Vet inte vad det är med mig egentligen, det är inte första gången jag drömmer som jag gör och det lite strax innan jag ska vakna eller i mellan läget, skumma saker, kan så klart inte gå in i detalj på vad drömmarna handlar om men dom handlar om ett möte som jag borde glömt för länge sedan faktiskt, men ändå så poppar detta upp lite då och då som sagt, och efter som detta är en dröm så händer mycket mer saker än i det verkliga mötet.
Man gör om saker så som dom skulle varit och länge och väl så man skulle blivit i hågkommen.
Dock vet jag inte vilken effekt jag hade på personen i fråga i verkligheten, lär aldrig få veta det heller, men jag hoppas att personen tänker på mig och vårt möte då och då.

Idag är det Måndag och det innebär att det snart blir tomt här hemma, men jag kommer kunna sysselsätta mig rätt bra då jag ska kolla upp en del grejor angående ett jobb jag fick tips om, hoppas att allt kan gå vägen nu vore sjukt skönt att få ett jobb så klart.

En underbar tid med Kevin har det varit så klart, och nu får man ställa om sig igen till "sitt vanliga" jag och lägga pappa rollen på hyllan ett tag.

Ska nog ta tag i video uppladdningen med som jag lovat er, ska fixa och dona lite med dom först är det tänkt.
Men dom kommer när dom kommer, sen har man ju en hel del annat man ska styra med som sagt både i och utanför bloggen, men jag kommer inte vara sysslolös precis som ni inte kommer vara det här så klart.

Kataklysm - Heaven's Venom, har du inte hört den än så kolla in den direkt, satan i gatan vad det svänger för den som är inne på dödsmetal alltså!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh ska du videoblogga? :D

2010-08-16 @ 13:52:48
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn