src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Take It And Run...

 

Som ni ser på bilden så byggde vi Kevins bilbana och åkte och lekte med den lite, det är alltid lika skoj måste jag säga även om bilarna sladda ur lite då och då.
Den tar lite plats bara så vi byggde den i köket och fick flytta på massa saker för att få plats med den.
Som ni kanske också ser så är både polis och ambulans på plats om det skulle hända nått, ska säga till Kevin idag att brandkåren också bör vara det. Lika bra att vara förberedd.
För er som vill se och veta mer om bilbanan kan klicka HÄR.

Vi var bara hemma hela dagen igår och tog det lugnt och jag vart lite chockad över att Kevin för en gångs skull inte ville göra nått ute, men vi hade det bra och som sagt fullt upp ändå.

Lagade en kanon god rätt i går som är världens enklaste att göra.
Kanske jag borde blogga om den eller?
"Grimgoth goes matblogg" ? men bara för ett tag!
Låter det intressant fixar jag ett inlägg om det hela!

Framåt kvällen när jag satt och kvälls surfa och kollade TV så trillade in ett erbjudande till mig via mail, vet inte ärligt talat inte hur jag ska göra och vill inte gå in på exakt vad det är.
Men ställde lite frågor om det hela så man kan lättare ta ett beslut.
Kan säga så mycket att det är blogg relaterat och lite av en "chans att synas mera".

Men vi får se vad jag får för svar och liknande innan jag beslutar mig, spännande är det i alla fall kan jag lova!

Energi och humör är bra nu och allt känns lite härligt, skeptisk som man är så får man se hur länge det håller i sig.
Men hur som helst blir det bra, ska bli lite skönt med Fredag i morgon med tycker jag allt.
Hoppas på lite spännande saker i helgen också, mer om detta så fort jag vet mera också.

hehe, fan vad hemlig jag låter eller?
Men jag vill och kommer aldrig ta ut segern i förskott och släppa något innan allt är 100%, så är det och förblir det!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: fini

sv: of course!!!!!

2010-12-02 @ 09:58:28
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: Emmelist

haha ja du har rätt. finns inga p-rullar på mig inte ;)

2010-12-02 @ 10:38:21
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: Eller hur, han ser otroligt sliten ut..Tycker det förövrigt är en vanlig syn bland barnstjärnor. Dom får för mycket pengar i för tidig ålder och de är nog inte lätt!

2010-12-02 @ 12:10:03
URL: http://amiinside.blogg.se/
Postat av: Fred

Fet bilbana, väcker helt klart barnet i mig! Varför inte slänga upp några sjyssta recept, det går ju trend i det! I senaste numret av Classic Rock så följde det med en kalender för 2011 och där medverkade ett gött gäng rockstjänor genom att dela med sig av sina matlagningstips... Spring och köp om du inte införskaffat dig ett ex... 39:- på pressbyrån! Värt varenda spänn!

2010-12-02 @ 12:18:00
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: anake

Den där maträtten vill jag veta mera om ;) Schysst bilbana!

2010-12-02 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn