src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Brain Shake...

"And it's a brain shake, brain shake, brain shake
All I can take
Brain shake, brain shake, brain shake
"
 

Det känns i kroppen som jag brukar säga efter en sån här party helg, men det är väl som vanligt att man kanske slarvat med både mat och sömn så efter man fått det så är man nog snart tillbaka.
Till saken hör ju att jag inte ätit än heller så när jag gjort det kommer det nog bli bättre.

Film står på schemat just nu, och efter det blir det en "Filmspecial" så klart, om jag orkar.
Fick lite nya kort också som ska upp på The Crash sidan så det blir lite "ass hours" vid datorn idag med skulle jag tro.
Får se hur mycket energi man hittar, dessutom har jag ju hela dagen på mig så jag känner ingen panik.

Nä, nu ska jag ta och äta lite så man kommer igång med filmen någon gång.
Känner att det får bli ett kortare inlägg.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: ja visst :D hehe!

2010-02-01 @ 11:05:32
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Angie

CDON.com, det var rea så den kostade bara 69 kr men så hade jag en rabattkod på 60 spänn, därav det uuuultralåga priset hoho :]

2010-02-01 @ 11:07:38
URL: http://begforit.blogg.se/
Postat av: Clementina

Inte slarva med mat och sömn hörrödu, det skulle jag aaaaaaldrig göra. :)

2010-02-01 @ 14:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn