src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Brimful Of Asha...

"We all once in a while
wonder where our lives
taking us and where we're going
I've reached a certain point
Realized I don't
know what the hell I am doing
"

 

Jäklar vad trött man är så här efter helgen och all galenskap som man var med om, fast egentligen var det rätt lugnt.
I Lördarg hade jag en liten Födelsedags fest här, vi var 4 inkl. mig.
Det var så jag hade tänkt mig at tdet skulle bli och ha det, jag fick också då världens bästa present av Micke och Annelie, nämligen en Homer plansch.

 och för några år sedan fick jag filmen "Blood For Dracula", man kan säga att dom har bra koll på vad en gammal hårdrockare som jag vill ha. 

Vi kollade på Melodifestivalen också så klart, och jag kom fram till att ljudteknikerna måste ta mig fan lära sig att ratta hårdrock, det var precis likadant när Lordi och Poodles lirade för några år sen.
Skulle jag vara Crucified Barbara skulle jag hädan anlita och ta med en privat ljudtekniker som kan sina grejor.

Jag nu precis kommit hem här med Kevin efter dagis så jag måste nu i stället för att sitta här umgås och inom kort laga mat.

Sa jag att det var en toppen helg?

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Nord

sv: de kan du skriva upp! ses längst fram!

2010-02-22 @ 16:18:51
URL: http://mikaelnord.blogg.se/
Postat av: Clementina

Aha...Homer blir till E.Munchs "Skriet", coolt. Hur många varianter finns inte denna tavla på?

2010-02-22 @ 17:15:51
Postat av: anake

Vilken cool Homer plansch ;)

2010-02-22 @ 18:17:49
Postat av: Grimgoth

Clementina & anake:

Ja den är riktigt cool!

2010-02-22 @ 18:25:04
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

grattis till dej :)

2010-02-22 @ 21:58:10
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn