src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Damnations Way...

"Set me free, let me out of here
From these chains to which I am bound
Time was always on your side
While my final hours slipped away
"
 

Igår kom jag att tänka på allt man hittat på här i bloggen och hur många olika inlägg som man faktiskt gjort, sen föddes tanken hur länge kommer man att hålla på?
Ingen aning om du frågar mig, kom och tänka en blogg som jag var inte på och kolla i arkivet och den bloggen hade öppnats 2000, alltså har bloggaren hållit på 10år, 10år!!! smaka på den!
Undra vilken som är världens/sveriges äldsta blogg kom jag på nu?

Det är lite fascinerande tanke tycker jag ändå och hittills har jag tagit bara korta pauser då jag varit upptagen annars har jag kört konstant i ett år, mitt mål har varit att ni alltid ska ha nått nytt att läsa när ni klickar in här.
Hur länge jag orkar är det ingen som vet, men hittills har jag inga planer på att sluta!!!
Har ingen bra anledning heller då jag trivs med att blogga.

 

Jag är lite 50/50 och pendlar mellan toppen och botten, en lite lustig berg och dalbana.
Men jag vet troligen orsaken till bägge tillstånd och det är ju bra för då kan man göra nått åt det vilket jag försöker göra så klart.

Känns rätt härligt när man kollar omkring sig och inser också att man måste ta tag i lite städning här hemma, men sånt är ju mindre kul så klart.
Men det är också ett måste, inget kul att ha det stökigt så det blir att ta tag i det.

Planen idag då?
Försöker verkligen komma på nått vettigt förutom det jag just skrev så då får det väl bli så, sen kan man gotta sig hela dagen med "gott samvete".

Vet också att veckan knappt börjat men snart är det helg och då händer lite spännande saker.
Vad?
Ja, det får ni se då!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Nord

sv: aa ja tänkte att jag skulle dela med mig av de låtarna jag anser är bäst just nu, eftersom ni läsare uppenbarligen vill läsa mer om hårdrock? :)

2010-02-16 @ 13:23:54
URL: http://mikaelnord.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Tack! :)

2010-02-18 @ 05:05:40
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn