src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

No Energy...


 

Jävlar i havet vad trött jag var i går, jag bara tok slockna i soffan för att vakna till liv lite på kvällen för att snart somna igen. Men det var riktigt skönt att ta igen lite sömn och vila där, känndes behövligt.
Lär behöva all energi som jag har också då det är "Kevin vecka" nu.
Det ska bli både skönt och kul så klart.
Vi kommer så klart ta veckan som den kommer utan större planer, ska kolla om jag hittar en pulka så vi kan ge oss ut i backen och åka lite, annars tar vi en soppsäck och åker på den, sånt löser sig alltid.

Jag är relativt pigg idag men ändå inte, är hungrig som en varg så jag ska nog äta snart.
Lite frukost är ju aldrig fel har jag hört.

Annars är läget under kontroll med mig och jag är positiv och blickar framåt mot nya mål och planer.
Har en del ideér som även kommer visa sig här på bloggen så det ska bli kul att få avslöja dessa inlägg för er.

Nä, det känns inte som jag har så mycket mer att tillägga nu så istället för att sitta här och svamla så tänkte jag göra lite annat.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Heyli

hehe vi brukar faktiskt hitta småpengar i soffan då vi tar bort alla dynor och sånt. hittar även mycket annat med, pennor, chips osv haha



tack för din röst hos emmelist också :) och grattiskommentaren!!

2010-02-08 @ 20:49:28
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

vem är den heta basisten där uppe? :D

2010-02-08 @ 21:16:08
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: aha okej ;D hehe!

2010-02-08 @ 21:26:05
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn