src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Princess Of Dawn...

 
Det är kanske inte så ofta jag gör så här!
Men nu känner jag att jag verkligen måste!

Det jag talar om är en grym bloggerska som kallar sig Heyli och jag har följt henne och bloggen ett bra tag.
Genom upp och nergång, genom eld och vatten.
Hon har kämpat länge för att komma dit hon är idag med sin blogg, i bland har hon varit glad och uppåt och ibland har hon haft lite svårt att komma på idéer och nya saker enligt sig själv.

Minns för länge sedan då hon satte bloggen på paus en bra tid och jag minns hur jag satt där dag ut och dag ut för att vänta återkomsten, och när den väl kom så var hon starkare än någonsin, jag är grymt impad av denna tjej måste jag säga!

För en tid sedan vet jag att hon gick genom en lite kanske tuffare tid igen då hon kanske kände igen att hon inte räckte till, eller i alla fall inte fick timmarna på dygnet att räcka.

Sen helt plötsligt "out of the blue" kommer inlägg efter inlägg om hennes smycken, renovering av huset och som om detta inte var nog så hittar hon på en helt ny grym sak.
QOTD (Question Of The Day) där vill hon veta mer om hennes läsare för att sedan fråga nått helt annat!

Jag vart ännu en gång förvånad vart hon får allt i från!
Kreativitet är nått du absolut inte saknar ska du veta!

Ditt ledmotiv "Let me show you the world, in my eyes" är nått du lyckas med enligt mig!

Så som jag sagt förr till dig :"Var dig själv och kör ditt race, och en dag kommer du bli större än störst, det är jag säker på"

Därför tycker jag att ni ska göra som jag hjälp henne i en tävling så hon vinner en ny fin laptop!!
Är det någon som förtjänar det nu så är det hon!

HÄR och HÄR (Klicka bara på snäckskalet under bilden.)

Det är faktiskt bara några klick för någons annan lycka, det är det väl värt?

Och du Heyli du är som Accept sjunger "Princess of the dawn"!
(Med tanke på en bild som du hade nyligen på din blogg)

Lycka till nu och hoppas du vinner!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Heyli

nä men shit jag blir alldeles tårögd vad fint du skrivit om mig! du ska veta att jag uppskattar detta väldigt mycket. tusen och åter tusen tack till dig!! snygg bild du fixat också ;)

2010-02-25 @ 17:58:06
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Nord

sv: ska kika in det när jag börjar spela på riktigt igen :)

2010-02-25 @ 20:09:06
URL: http://mikaelnord.blogg.se/
Postat av: anake

Vilket fint inlägg du skrivit, har röstat jag med nu ;)

2010-02-25 @ 20:42:07
Postat av: Grimgoth

anake:

Tack, så bra då blir hon säkert glad :D

2010-02-25 @ 20:46:30
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Heyli

så underbart att du vet att jag uppskattar det så, för det är så sant! snor den från inlägget om jag behöver den ;) och lovar att länka dig om jag använder den :)



så passar jag på att skriva här massor med tack till anake som röstat på mig!!

2010-02-25 @ 22:57:56
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC

oh that girl is awesome



sv; tack du,, desamma! ;D

2010-02-26 @ 09:13:17
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn