src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Scar Symmetry Till Skandiateatern...

 
 

Då var det äntligen dags för underbara Fredag.
Och inte nog med det utan det kommer vara en underbar kväll på Skandiateatern då självaste Scar Symmetry kommer till stan, som vanligt är det The Crash som ligger bakom detta. 


Var också snabba och skiva om det hela vilket är alltid lika skoj, mini artikel hittar ni HÄR.
Men så här såg pappers versionen ut.

(Ja jag vet att man inte kan läsa artikeln via bilden)

För er som inte vet hur dom låter kan ju alltid kolla in deras Myspace sida.

Hur som helst är jag så klart sjukt laddad för denna kväll kan jag avslöja, ska bli skoj att få se dom live!!
Med detta sagt önskar jag er en trevlig Fredag och helg!!

Cheers!!
Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn