src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Seduced By Suicide...

 

Seduced By Suicide är ett "ultra-romantic rock" band och nu kan jag rapportera att dom snart ska gå in i studion och där med kommer det finnas en "studio diary" som man kan följa det hela.

Det är också på tiden också att dom gör en hel studio album igen då "Gothic Dream" som släpptes 2006 är bra enligt mig och vart hyllad i diverse rock magasin och annat.

Albumet kommer att innehålla 10 låtar men också ny inspelning av två låtar från "Gothic Dream".
Releasen av albumet ser jag alltså fram i mot.

Ska bli spännande, och som vanligt kan vi nog vänta oss texter innehållande extrema känslor och fetisch för döden.

Här är lite smakprov från "Gothic Dream" skivan:

Seduced By Suicide - The Death Of My Life


Seduced By Suicide - My Sweetest Choice


Seduced By Suicide - I Was Made For Loving You (Kiss Cover)


Detta ser jag fram i mot så klart!!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Heyli

tack! placebo är det ;) två rader ur en låt som inte låter speciellt bra men gillade just dom raderna :) because i want you heter den.

2010-02-13 @ 02:13:32
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn