src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Slow Silence...

"I might be blind but I can see
I got the power inside of me
Everything will be alright
"

 

Planeringen för helgen fortsätter med att försöka kolla upp folk som också ska till The Crash den 6/2.
Efter som jag har lite dåligt med cash vore det jätte bra att hitta skjuts dit och hem, men ingen lycka än så länge.
Sen vet jag inte heller hur andra faktorer löser sig, kanske ska man chansa som förra gången och åka dit och sen ha turen att få skjuts hem?

Sen beror allt på lite andra faktorer som jag inte fått reda på än heller, vet inte hur man ska tänka eller göra.
Kanske det är så enkelt och bara koppla bort allt och bara göra.
Stå på kanten och bara kasta sig ut liksom.
Vi får se, vi får se...

I går hade jag en helt vanlig dag med ingenting, på kvällen kom lite oros moln upp men ju mer jag tänker på det ju mer blåser dom bort.
Det är ju skönt.

I dag kommer det med största sannolikhet vara detsamma, tråkigt kan man tycka men jag uppskattar min ensamhet just nu.
Gå omkring och göra som jag vill, när jag vill, hur jag vill... utan någon som helst hänsyn till någon annan.
Blickar framåt, planerar och laddar mina batterier.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Angie

Sv: Skönt att du håller med! Då är vi några fler emot denna mainstreamsgalenskap!

2010-02-03 @ 15:26:12
URL: http://begforit.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Åt rätt håll vet jag inte. Bara att jag blir mer och mer opåverkad av all skit. Men nån gång ska det väl lösa sig.

2010-02-03 @ 18:01:19
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn