src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Back Form The Edge...

"I'm off the edge today, am I not?
I'm off the world today, am I not?
"

 

Igår fick jag reda på att Kevin hade ramlat och slagit sig, det visade sig att han hade blivit knuffad i ryggen och ramlat med huvudet mot en stol.
I och med detta fall så slog han i sin näsa.
På Sjukhuset undersöktes han, men då näsan var för svullen kunde dom inte avgöra än om näsbenet var brutet, dock såg allt annat bra ut. Nu är det bara vänta på att öra/näsa/hals hör av sig.
Otäckt det där, ska han få boxarnäsa redan?
Stackars liten!

Jag gjorde absolut inte många knop i går, ens inte min köttfärssås.
Jag tappade lusten på vägen, så tråkigt att laga mat och göra det bara till sig själv.
(Lam ursäkt jag vet)
Såg på film och slappade, på kvällen/natten vart det TV4 Film som först sände Karate Kid och direkt efter Det Femte Elementet (You Gotta Love It).

Denna röda dag kommer nog att bli lika lugn som dom andra i väntan på roligare saker att göra, går på tomgång för att sedan rivstarta iväg på min resa.
Känner jag mig rätt blir det nog ett par kalla idag och poker, men vi får se.

"I try to concentrate
And pretend to be in your arms once again
Even, though you're gone
I can still feel you near
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: HAHAH men ge dig!

2010-01-06 @ 14:33:15
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Clementina

Stackars honom.....aj!

Tyvärr är det ju sådant som händer de små liven ibland. Själv puttade jag min kompis David in en dörr när vi var fem år, han fick sy många stygn i huvudet och jag låste in mig i ett badrum i flera timmar och vågade inte komma ut.

2010-01-06 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn