src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Broken...

"I don't need no one to hose me down,
I'm a heatseeker
"
 

Idag är det helg, precis som det skulle vara någon speciell skillnad i det liv jag lever nu men det är det faktiskt ändå lite, har lite härlig helg känsla i kroppen måste jag säga.
Lite konstigt det där.

Rätt halv fattig som jag är nu så blir det inga konstigheter idag utan troligen rätt lugnt.
Laddar för nästa helg i stället då det är The Crash, hoppas allt löser kring den biten nu också.

Annars idag blir det nog som vanligt lågt tempo med en del film för att sedan i kväll troligen sitta vid datorn på ett pokerbord eller fixandes med nått annat skoj.

Kanske man skulle leka lite i Photoshop och även hoppas på att man får igång Illustrator som alla snackar om att det ska vara så bra.
Den som lever får se, kanske det inte blir nått av detta utan nått helt annat?

"Somewhere between illusion and denial
You drown in your own sympathy
Profound at least you thought so at the time.
A ghost of who you used to be.
"

Nä, kanske man skulle ta tag i dagen som ligger för mina fötter nu.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

sv. Ja, självklart! Har två sådana skinnjackor. :) Den jag fick av min mamma är lite för stor, men det är sjukt kul att ha den. Får väl se om jag får en dotter att ge den till någon dag. ;)

2010-01-22 @ 15:12:17
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Daniela

Grattis till veckans blogg, awesome!

2010-01-22 @ 20:09:41
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: fanny

Tack så mycket =)

2010-01-22 @ 22:45:12
URL: http://banny87.blogg.se/
Postat av: Heyli

yess den är ju de :)



naaj de va ju blå som var rätt! kul att du tyckte den var en av dom finaste i alla fall ;)

2010-01-23 @ 02:00:12
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn