src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dancing In The Moonlight...

"Get up and roll on"
 

Gårdagen var guld måste jag säga, först hade jag mängder av inspiration där av mina 4 inlägg igår, men det var inte nog med det utan jag fick också en del fina kommentarer (Ni vet vilka ni är).
Dessutom hade jag mycket trafik in på min underbara blogg.

På dagen slappade jag och tog det bara lugnt och kvällen ägnades åt Karate kid II och The ninth gate på TV4 Film och i kväll så sänds Karate kid III så jävla guld, jag som gått och tänkt på dom filmerna så sänds dom på tv i rad.
You Gotta Love It!

"I am not afraid
as the darkness starts
to make its way
"

I natt hade jag svårt och somna så jag vakna till runt 5 tiden, kolla till på mobilen och där hade jag ett sms så det var nog ett tecken att jag skulle vakna.
För tankarna for som fan i huvudet och varit så en tid, massor att tänka på är det.

I morgon ska jag kolla in ett jobb och då är det bara att hålla tummarna, i helgen ska jag ut och festa.
Nästa vecka är det "Kevin Vecka" och andra trevliga saker får man hoppas om allt faller på plats.

Men det löser sig nog.

Idag är det som sagt bara ladda som gäller igen och sen ska jag till bolaget för att skaffa dricka till helgen.
I´ll keep you informed hur allt går så klart.

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: Den är riktigt grym, han har gjort många många bra låtar! Haha tack.

2010-01-07 @ 12:37:03
URL: http://muzicforlife.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Lycka till med jobbet!



svar: Ja, verkligen! :D

2010-01-07 @ 13:10:54
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Clementina

Låter bra!

:)

2010-01-07 @ 14:22:51
Postat av: Michalw

Lycka till med jobbet!!

2010-01-07 @ 18:34:20
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: anake

Önskar dig lycka till med jobbet!!

2010-01-07 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn