src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Death Wants More Death...

"With a flick of the switch"

 

Länge nog har jag suttit här i min grotta av snö och is och stirrat ut i tomhet, tanken på att jag snart är fri har gjort mig varm och hoppfull om att snart kommer få gå där ute.
Jag har suttit där och tittat på hur vattnet droppat från istapparna, sakta, sakta har mitt fängelse försvunnit.
Jag kan snart resa mig och gå ut och känna mig levande igen, men jag är inte redo än.
Då ska ni få se och smaka på min vrede, ni kommer då äntligen få se mig för den jag kanske är och blivit.

Om natten kommer jag till er alla och berättar förrädiska sagor om en bättre värld som ni skola få leva i, jag kommer att sitta där i min stol och hånle när jag läst hela eran saga för att sedan stänga er bok förevigt.
Sen kommer jag att skicka mina demoner och maror på er så ni får en riktigt god natts sömn.

Alla visioner och drömmar ni har haft kommer jag att ge er för att sedan så nära som ni nu kan komma dom stänga av, och visa er verkligheten som ni står i.
Ni kommer då att inse att allt redan är försent och att ni blivit lurade.

Min tid skola komma då jag ska gå på jorden igen och sprida mitt budskap, allt i min väg kommer att förgöras och äntligen får jag vara levande igen.

Tills dess kommer jag att sitta här i min kalla grotta av snö och av is och bara vänta med ett svagt leende på mina läppar.

Snart är min tid kommen...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Det stog på blabbermouth och nu är jag registrerad på gamereactor :P

Jag bor i Arch Enemy och Shinings hemstad ;)

2010-01-21 @ 17:42:38
URL: http://baronlacroix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn