src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Flash-B(L)Ack...

"You look like an angel
Walk like an angel
Talk like an angel
But I got wise
You're the devil in disguise
Oh yes you are
The devil in disguise
"
 

I går var en riktigt bra dag, allt gick som planerat dvs. det vart pannkakor med glass för att senare på kvällen göra varma mackor på kvällen, där i mellan och efter så var det givetviss massa mys.

Dessutom hann jag göra alla ändringar på The Crash sidan så nu är den i tipp top.
Nu ska jag bara kolla på lite andra saker och se om man kan lösa.

I dag stannade mitt hjärta lite måste jag säga och paniken spred sig i kroppen.
Satte mig som vanligt vid datorn för att kolla runt lite, det var då det hände.
En av mina diskar började tok jobba och datorn stog still.
Sen hörde jag den börja knäppa och sen lägga av och sätta på, sen helt plötsligt starta datorn om.

I uppstarten så ville den inte utan den stanna och jag insåg att det blivit något fel.
Jag satte i en annan disk som jag tänkt använda som C: men efter som den vägrar att ta med en av mina diskar så gav jag upp.
(Någon som kan det där med sata raid tool och liknande?)
(Även hur man kanske byter enhets betäckning utan att förlora datan på disken)

Satte i den gamla disken igen så nu är datorn som tur är uppe igen, men det var skrämmande.
Dags för att göra en backup fall att kanske?
Skulle tro det!

Nu ska Kevin och jag ut och handla och ni får njuta av detta "dator inlägg" så länge.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Fy, sånt där är läskigt, gör backup genast på annat ställe. Jag avskyr strul!

2010-01-16 @ 16:44:05
Postat av: SANIBO

usch, det är ju förjävligt när datorer lägger av. allt passerar i revy typ, haha. tur att det fixade sig iaf,

2010-01-16 @ 17:20:45
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Avarquare

sådär gjorde min dator jämt förut, och sen crashade den :( det var nära att allt på datorn inte gick att rädda, hade bara gjort backup på hälften ;O usch rysa vore ett helvete att bli av med alla sina grejer. :(

2010-01-16 @ 19:53:57
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Den där bruden

Ha ha, låter som att du beskriver en hjärtattack!

2010-01-17 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn