src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

My Spirit Will Go On...

 

För er som har koll så har jag varit på det där jobbmötet idag, det gick bra och nu är det bara att avvakta och hoppas man börjar jobba inom kort.

I går kväll/natt har jag varit så uppe i varv så jag knappt fått sova nått känns det som, tusen saker har flugit omkring i huvudet, måste där med kolla på lite av mina tankar jag fick i går, det är lite html + php och kanske inte så intressant läsning för er men jag hoppas mina tankar kan ha rätt så det blir smidigt och bra.

Planer för dagen är alltså det + att ta det lite lugnt och invänta kvällens aktiviteter som ska bli roliga, detta har jag sett fram i mot.
Vet inte hur mycket och vad jag vill/kan skriva om det så jag förblir lite hemlig på den punkten ett tag till, det räcker att vissa vet och dom inblandade.
Visst är jag trist? ha-ha

Full med energi är jag i alla fall till tusen och rätt positiv, det ända som stör mig lite är min idé torka som jag tycks ha nu men som vanligt vet jag att det är bara att rida ut den så kommer jag snart förhoppningsviss vara på rätt köl där med.

"One more time to escape from all this madness
One more time to be set free from all this sadness
And one last time to be the one who understand
"

Har suttit nu i flera minuter och inte kommit på något mer vettigt att skriva än just dessa rader, då är det riktigt illa.

Cheers!!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

tänkte mest på att jag var lite förälskad i elvis och hans musik :D

2010-01-12 @ 12:31:01
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hahaha :D

2010-01-12 @ 13:04:58
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Lizzy

sv: Okej va kul :)

Jadu, jag gissar på ett par tusen!

2010-01-12 @ 16:15:20
URL: http://muzicforlife.blogg.se/
Postat av: anake

Lycka till med jobbet och ha en trevlig kväll ;)

2010-01-12 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn