src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Painting The White To Grey...

"Get out of my way...

I'm running free, yeah
"
 

Han är lös och fri, han rymde i natt. Där med vill jag varna allmänheten att hålla er inomhus och lås dörren och stäng fönstren. Ser ni han tveka inte att springa åt det andra hållet. Efter som jag hållit han inlåst nu ett par dagar så lär han vara full av energi och kommer där med att kunna sätta sig bredvid dig och börja snacka om absolut ingenting. Du kommer säkert inte få en syl i vädret.
Men skulle du träffa han, säg inte att jag inte varna dig.
Mannen jag talar om kallar sig Grimgoth. Beware... Beware!

Igår natt så kom Kevin hit till mig och det var mycket trevligt, han har nämligen varit i London med sin mamma.
Vi snacka lite om hur han haft det men han var rätt trött så vi får ta snacket lite mer idag, han ligger än och sover, bara en sån sak.
Det första han sa var "Pappa, jag har en bil som har ratten på fel sida, du får inte försöka fixa det".
Förstår inte vad han menar?
Precis som jag tar hans saker om natten och sitter och pillar på dom och lagar dom, han är rolig han.
Han berätta också att polisen åkte jätte fort, då frågade jag om dom jagade en tjuv men enligt Kevin så åker dom bara fort. (Antar att det var i London också).

Hur som helst så är det "full speed ahead - Captain" som gäller, Kevin kommer idag att bli upphämtad av hans Farfar och kommer vara där i helgen, jag själv kommer att gå ut på lite party och göra stan osäker.
Mer detaljer och annat kommer så klart senare idag.

Vill ännu en gång tacka mina gästbloggare för ett bra jobb och sedan där med tacka för alla trevliga kommentarer som kommit i samband med detta, jag får bra perspektiv på min blogg på detta sätt.
Så nu kan jag blicka framåt mot nya mål och planer, jag vet ju att ni gillar mig och mina udda idéer så det är exakt sånt som kommer komma i framtiden!

Nu ska jag nog börja plocka undan lite här hemma medan energi och lust finns.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Va.....vem har släppt lös karlsloken Grimgoth? Det låter direkt livsfarligt. Tack för varningen. Se upp Norrköping, folk...håll er inne, lås dörrarna!



Du, jag tror visst att du plockar, fixar och leker med Kevins leksaker nattetid, erkänn nu! Inget att skämmas för alls.



Party och göra stan osäker, det låter kul. Glöm nu inte kameran så du kan lägga ut bilder från när "Grimgoth goes wild" annars kommer jag aldrig att tro dig. (Jag misstänker nämligen att du kommer sitta hemma och virka, äta marmeladkulor och lyssna på dansbandsmusik hela kvällen).



Fniss, fniss.....

2010-01-29 @ 10:57:06
Postat av: Anonym

ungar är för söta ibland

2010-01-29 @ 11:24:55
URL: http://m
Postat av: Anonym

skrev kommentaren ovanför

2010-01-29 @ 11:25:07
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Maysan

Vilken början på dagen. Din blogg och en kopp kaffe. Medger att jag läste din blogg med ett leende på läpparna. Ungar är härliga :-)

2010-01-29 @ 11:52:05
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Skön du är, och visst ska kameran med, ska bara försöka hamna framför den lite också :D



Maysan:

Härligt att höra, ses i kväll!

2010-01-29 @ 12:08:13
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

London - Vad coolt för Kevin!

Om du själv åker dit framöver måste du besöka butiken Forbidden Planet. Massor av serier, figurer och filmer. Men det klart... du skulle väl mest hänga på suspekta rockklubbar ;)

2010-01-29 @ 12:34:03
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn