src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rainbow In Your Mind...

"Move out of my way
I'll be there to synchronise
And I got nothing to say today
Well.I'm the one and I'm the strong
"

 

Vad hände igår?
Kevin och jag var ute en sväng i snön men det var lite blåsigt och kallt så vi gick snart in igen, sen kom hans Farmor på besök och gav han försenad Julklapp och Födelsedags present, vi njöt alla av lite pizza också.
Senare satt jag och Kevin bara vid tv´n och mös och snacka lite.

Planen för idag är inga konstigheter utan att vi kommer nog ta det lugnt större delen av dagen, en sak är klar och det är att vi ska ta ett skönt varmt bad.

Jag måste säga att jag är lite på topp och känner mer lite mer laddad än jag gjort förut, men jag vet orsaken och det är nog att Kevin är här hos mig.
Det är skönt att känna sig lite levande i stället för att gå runt och känna sig som en livlös zombie.

Allt flyter på ganska bra också måste jag säga, förutom kanske på tjej och jobbfronten men "what else is new"?
Jag ska ta tag i det där med jobb eller i alla fall så man hamnar på nått ställe där man kan få hjälp med det hela så ska nog det också lösa sig, planen och idéerna finns nu är det bara att göra som saknas.

Nu blir det frulle med Kevin.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: ClaudiaAmanda

Jag kan inte det där med tid, den verkar stå stilla ;D

2010-01-17 @ 11:17:23
URL: http://claudiaamanda.webblogg.se/
Postat av: Gabriella

sv; I KNÖÖÖW!!! Jag dör med dig! Helt sjukt grymma grejor! MUMS!

2010-01-17 @ 13:01:08
URL: http://sexdrumsanddeathmetal.com
Postat av: [lisa bjernhagen]

ha det mysigt med kevin :)

2010-01-17 @ 17:18:55
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Clementina

Mys mys!

2010-01-17 @ 18:27:20
Postat av: Heyli

men de är ju bra att de finns nån som faktiskt får ut nå vettigt av den sidan, känns som att de flesta bara blir medlem i allt och skriver onödiga saker och leker bonde liksom :p



jaså ja jag har ingen koll försökte gå ut en grupp men hittade ingen knapp för de.. :p haha ja en sån grupp skulle de finnas för dom idioterna :p

2010-01-17 @ 19:19:40
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

haha jag kan inte ha stayups, alldeles för feta ben för de! :p



ja eller hur man äter inte lasagne ofta inte! jag vill också ha igen, trots att jag åt alldeles för mycket i fredags :p

2010-01-17 @ 20:07:01
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn