src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Resurrecting The Rotting...

"Good girls go to heaven
Bad boys go to hell
And I believe in miracles
"
 

Jag hade en ganska bra Söndag trotts att man var seg och mest låg i soffan, jag har avverkat alla Johan Falk filmerna nu, och jag rekommenderar dom varmt och efter som dom började sändas på tv igår så nu kan ju ni med se dom.
I går gick "Johan Falk - G.S.I" och nästa Söndag går "Johan Falk - Vapenbröder".

Planen för idag är att jag ska ta tag i lite grejor och dessutom förbereda mig för jobb mötet som jag förhoppningsviss nu ska ha i morgon.
Bara hålla tummarna där och blicka framåt.

Känner att jag är lite tråkig nu då jag inte har så mycket att skriva om för tillfället utan måste bara invänta alla klartecken och se hur allt blir så jag kan växla om mitt fokus och köra på som jag är van vid.
Har redan blivit nattmänniska och med vad det nu innebär, men sånt går ju fort att ställa om till.
Det är lite svårare åt andra hållet.
I natt var en konstig natt då det var svårt att sova och jag vaknade till och i från.

Nä, nu ska jag inom kort käka och kanske även tappa upp ett bad eller så blir det dusch, fryser lite så det blir gött.

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: Yes, finns många bra låtar med dom.

Johan Falk filmerna är bra :)

2010-01-11 @ 16:52:31
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn