src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Fundamental Alienation...

"I am unconquerable
In my worship
I am invincible
On my crusade
"
 

Efter som tävlingen som jag är med i som veckans blogg avslutas i morgon så tänkte jag bara be er som inte röstat än att göra det HÄR, ska bli spännande om man tar hem vinsten eller inte.

Igår var en dag som alla andra i mitt liv, den hade sin gång och flöt på hyfsat.
Jag plockade undan lite här hemma så det känns skönt, har bara lite kvar nu.
Hade ganska mycket energi och inspiration i kroppen dessutom, något som jag utnyttjade på kvällen då jag satte mig och skrev lite på mitt über hemliga projekt.
Det gick lite framåt också vilket är positivt, jag avbröt det hela när det började bra saker på tv.

Kanske jag fortsätter i kväll, verkar som jag är mer skapande då.
Är det någon mer som känner och är så?

Men jag hittar mest ro på kvällar och nätter om jag ska skapa nått för då är allt lite lugnare och tystare, dom annars så välfyllda gatorna är tomma och tysta.

En tanke att gå en kvälls sväng till skogen finns i mitt huvud, är det någon som vill följa med?
Det är ju så fint där och nu med all snö lär det vara underbart.

Idag har jag absolut inget i mina planer som jag tänkt ut att jag ska göra, jag kommer bara glida med i strömmen och se vart jag hamnar.
Kan ju bli lite spännande kanske.

Men jag tror jag börjar med en film, sen ska jag även leta fram en annan film som jag funderar på om jag har eller inte.
Var ett tag sedan jag såg den så den måste jag helt klart se.

Cheers!!




Kommentarer
Postat av: Clementina

Jaaa, jag vill följa med en sväng till skogen! Vi kan fota lite i mörker och snö kanske....snyggt kan det bli. :)

2010-01-20 @ 11:18:51
Postat av: Sheriilyn

Har röstat på dig!



svar: Ja, tack! Fast det känns väldigt konstigt. :P

2010-01-20 @ 13:38:57
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn