src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Uh Huh Huh...

"In life - I have no religion
besides the heavy metal gods
"
 

Igår ringde "jobbet" och avboka dagens möte då han skulle träffa en klient i stället vilket är bra för mig så sett men jag var ju liksom inställd på detta möte idag så jag vet nu inte vad jag ska göra i stället, allt vart fel, självklart ska jag ringa han som vi snacka om och boka ett nytt möte som troligen kommer att ske nästa vecka då.

Kvällen vet jag hur den troligen kommer att se ut: Musik, Öl, Poker.
Det blir också en bra uppladdning för morgon dagen då man ska ut på äventyr.
Men mer om detta i morgon.

Efter som allt är lite fel idag så vet jag inte hur jag ska fortsätta detta inlägg för att det ska vara intressant för er att läsa, kan ju sitta här och bara skriva massor av ord som bildar meningar som blir i sin tur handling.

Men jag väljer att...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Bastardo

Exakt det där spadret har jag gaddat på armen, utan grodan dock..

2010-01-08 @ 13:52:18
Postat av: Grimgoth

Bastardo:

Coolt...

2010-01-08 @ 13:53:47
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Michalw

sv: Så lite så, man gör ju så gott man kan. Fast några av dina frågor blev jag lite konfunderad över. Det var ju liksom saker du redan visste ju?? :)

2010-01-08 @ 15:33:03
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: hahah maybe I can ;)

2010-01-08 @ 16:16:41
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hahah hahah X) awesome!

2010-01-08 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn